#1 - maria

jag har inte hunnit ägna mig åt sökning. men den där borde jag ju egentligen ha sett, bara jag skulle ha tittat upp. för den har jag gått förbi. om jag nu parar ihop bilden med rätt ställe.

#2 - Maria

Maria: Jag tror också att du helt klart har gått förbi den flera gånger. ;)

#3 - Saragunmarie

Sv; Jaaaaaa :D:D

#4 - hanna

härlig blogg!

Ska du hitta på idag :)?

Kram

#5 - Thö ninja trainer

Det har kommit upp en till :) o den svåraste att hitta är på min innergård uppe vid min balkong :D :D

#6 - Maria

Ninja trainer: Übernajs! :D Fast jag antar att det är lite stalkervarning att börja leta efter den som är vid din balkong, så den skippar jag kanske. ;)

#7 - Thö ninja trainer

Du kan ju fråga vera ifall du vill veta var den e eller behöver nån hjälp för att hitta de andra :) o ja skall gå o laga upp några till idag o kolla att de andra finns kvar...

#8 - Maria

Ninja trainer: Vera är säkert glad över att få agera budbärare :) Kul att det hela tiden blir påökning i ninjafamiljen (och i skaran människor som letar efter dem också för den delen ;D).

#9 - Groupien Vera

Jåå, absolut! Budbärare is the shit. Har en såndän blandning av groupie/bervbärare fiilis.

#10 - Thö ninja trainer

4st har försvunnit i vasa den som du hittade först, den vid hanken, i rewell och i hs... men igår kom det 3nya

#11 - Maria

Vera: Vi kan vara ninjagroupies! ;)



Ninja trainer: Såna dumma ninjakidnappare det finns :( Men jag har mina aningar om var åtminstone en av de nya är. Ska ge mig ut på jakt imorgon om jag hinner.. ;)