Street art in Vaasa



Det här gillar jag stort!
Någon har gjort såna här söta ninjor med indianpärlor och lagt upp på olika ställen här i centrum av Vasa. Hur coolt är inte det? Väldans najs. :D Ninjan på bilden finns på en port nära en skola.
#1 - maria

den har jag sett flera gånger, o tänkt fota, men aldrig haft kamera med. du gick alltså förbi mitt hus igår :D

#2 - Maria

Maria: Oj, där ser man :) Visst är den söööt!

#3 - AnnaWK

Tänk vad lite plastpärlor kan förgylla en tråkig grindpost :)

#4 - Anonym

Så söt! :) va kul med sånadär lite här och där!

#5 - Maria

AnnaWK: Ja, det är ju bara för charmigt :)



Anonym: Absolut! :D Jag har hört rykten om att det finns 11 stycken till av de här ninjorna i Vasa, så nu ska här letas. ;)

#6 - Thö ninja trainer

hihi de finns ju andra saker o att leta efter o mera kommer det :)

#7 - Christina

Haha, vad söt den var. :)

#8 - Simon Glimholt

Haha riktigt nice! =)

#9 - Maria

Ninja trainer: Oh, självaste ninja trainern! :D Vilken ära. Det är spännande det här. ;)

#10 - Dot

Det är säkert mästerpärlaren Vickan (sipulii) som varit igång ;)

#11 - Anonym

Det är inte vickan :)

#12 - Pia

Jag vet jag vet jag vet vem det är ;)

#13 - Vickan

Dot: Aningen smickrad är jag ju, men som någon sade så är det inte jag :)

#14 - maria

DEN ÄR STULEN! nån har kidnappat just den här ninjan! blev så ledsen när jag såg det idag :(

#15 - Maria

Maria: Jo, jag har hört det. Otroligt trist :(