Ninjabloggen



Jag var in till centrum med pojkvännen idag och passade på att hitta två ninjor samtidigt. Nu har vi hittat fyra stycken, och har bara sex stycken kvar. Ninja trainern låter nämligen hälsa att två av Vasas tolv ninjor har blivit kidnappade så de finns inte kvar. Det finns dessutom en i Björneborg, en i Åbo, en i Pargas och snart också en i Kånala i Helsingfors. Så ifall ni inte råkar befinna er i Vasa kan ni alltid cacha ninjor på andra orter. ;)

Är det någon annan som har hakat på ninjacachingen?
#1 - Anna

JAG!! :D så roligt

#2 - Maria

Anna: Wohoo, så kul! :D Då kan vi leta tillsammans!

#3 - Christina

Hihi, knepigt ställe att lägga en ninja vid Ollis. :D

#4 - Maria

Christina: Visst är det! :) Och jag har aldrig ens lagt märke till den förut. Det bevisar ju kanske hur pass uppmärksam man är. Man ser inte saker som man inte letar efter.

#5 - Annika

Nästa gång ja e i stan så ska ja spana... e dom bara i Vasa centrum eller, vet du?

#6 - maria

är otto-ninjan vid nedre torget? isf tror ja nån har plockat med sig den hem, för såg ingen när jag gick förbi där ikväll. eller så e int mina ögon tillräckligt tränade än. fastän jag såg galler-ninjan före dig. ollis-ninjan spottade jag sen ur bilfönstret på lördagkväll.

#7 - Maria

Annika: De är nog främst i centrum. Kan hända att någon är lite i utkanten också.



Maria: Det finns flera bankautomater vid nedre torget, så det kan mycket väl hända att du bara letade på fel ställe... :) Och tänk att man kan ha missat Ollis-ninjan förut fastän den är så tydlig!