Testkanin

Idag sydde jag en kaninmössa/harmössa som ska postas till tjockiskatten (a.k.a. Dipsy) i Esbo. Chopp fick agera testkanin än en gång och var bara måttligt förtjust. Det första han gjorde när jag satt mössan på honom var att ta ett metershögt skutt upp i luften (för att få av sig den). Mössan satt kvar, men alla började skratta för att han levde sig så in i kaninrollen. ;)

 

#1 - Isabell

Naw så söt!

#2 - FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Är det rätt att gå tillbaks till någon för trygghet? Eller ska vi vara skeptiska mot vad som hände när någon går ut med en anklagelse i sin blogg?

BÄSTA ÅSIKT FÅR EN LÄNKNING!



tyck till : http://feliciaaulen.blogg.se/2011/april/utkast-april-3-2011.html

#3 - tasha

ja, det är weird som fan

#4 - lovisa

sV: ja jame:(

#5 - annis;)

sv; hon brukar vara ganska envis när jag vill att hon ska hoppa, så jag hade tur som hann med. ;)



precis. ;) tänkte baka något gott idag, men sen sa mamma att jag måste gå och köpa mer mjöl för det är typ slut.. ^^'

#6 - annis;)

urgullig mössa förresten! :D kanske ska sy mig en egen, ^^

#7 - M E R E I

- awh!

#8 - annis;)

sv; haha, precis. ^^ perfekt till påsk dessutom. (även fast det är ett tag kvar dit..) ;)

#9 - elsa

sv: tack så mycket, men det är inte förstsa gången kan jag lova! pusstttt ;-)

#10 - tasha

haha exakt! har förberett något speciellt för DIG på tisdag!

#11 - elsa

sv: ja gillar´t, men jag tycker att de är obekväma.. ;)

#12 - Tilda - Smilinggirls!

sv; Haha tack så mycket :D

#13 - Rebecca

Ja men det är ju tur att man har en blogg då så att man kan få visa upp det där onödiga fotot. Då är det ju inte lika onödigt längre :P

#14 - tasha

det får du seeeeee :D

#15 - Kakan

sorry, soory om jag stressar men vill bara fråga när blir du klar? :O

#16 - Pia

Sv: Det ser dåligt ut, hittills har jag inte fått gjort något, istället har jag sett på one tree hill xD



Var de på abi-kryssning på helgen eller inne i veckan?

#17 - lovisa

sV: ja jag gilalr färegn:D

#18 - TILLA | vardagsblogg

http://ttiillaa.blogg.se/2011/april/veckans-lankning-1.html#comment



Awesome tävling. Bara klicka in och kommentera så är du med! ^^



Förlåt om du ser detta som reklam...

#19 - Felicia!

SV; Haha , ja visst är jag ;)



jaha vad synd :/

#20 - A N N N A I Z (Annis)

Oj var min kompis som använt min dator så hon hade skrivit in sitt namn ;) Det var jag som skrev kommentaren som "Felicia" alltså! :P

#21 - Olivia

Va söt!

SV: ja dom är så duktiga! :D

#22 - Isabell

Svar: Absolut, bra initiativ! :) Jag är aldrig ute, får känslan av att man "måste" dricka för att göra det - men att göra som du gör är ju ett riktigt smart alternativ. Folk som inte vågar bjuda på sig själv utan alkohol tycker jag synd om. :/

#23 - JARINA » foto!

Svar: Jag bor i södra Finland. ;)

#24 - JENNIFERFOTON

Söt katt :)

#25 - Beatrice

nja, det är på min skol-laptop så när jag sitter på den ska jag plugga och då tycker jag det är bra att ha en översikt över vad som finns att göra. Dock är det extremt just nu så visst e det lite jobbigt - men det behövs för att hålla motivationen uppe.

#26 - Ella

Naw, vilken gullig mössa!

#27 - LINNEA

Hur mår du idag då bruden? ;D KRAM

#28 - Lovisa

Svar: Nämen, det hade jag inte en aning om. Men det var bra tur det, för jag fick skratta högt när jag såg bilderna här ovan, åh olala en sån fin katt du har!



Jag döpte dem till det eftersom de hade en baddräkt på sig tror jag. Och om man har en baddräkt så är man badig (?) av sig, därav namnet. Bra fråga förresten, jag har svårt att sätta namn på dem. Det blir dock ALLTID manliga ting jag virkar, alltså, av manligt kön. Lite skumt, men det är lättare, liksom.

Vad roligt, har du mer bilder på det du virkat? Försökte leta i kategorier, men hittade tråkigt nog inget. Eller kör du på hemligheter? ;)



#29 - Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej!



Men gud så gulligt=)



Ha nu en underbar vecka.

Kram

#30 - Ida we

Haha, OMG, älskar det! Katten passade jättebra i den xD

#31 - Leijla

Söta bildern! :D

#32 - Mikaela

Ååh vad sött!

#33 - Maria

Hehe vad sött :)

#34 - simone

haha sötnöt :D

#35 - jenny

Haha söt :)