Katten i rosa

Med denna bild vann jag en fototävling, anordnad av den lokala dagstidningen, nu för någon vecka sedan. Igår kom min vinst med posten - en portabel hårddisk på 320GB. Inte illa minsann! :) På bilden ser ni katten Chopp, som också syns i högerspalten som Bloglovin'-ikon.

#1 - Carro

Hej,

Nu är det tävlingsdags på min blogg, så kika gärna in om du är sugen på att vara med! :)



http://iamcarro.blogg.se/2011/march/tavling.html#comment

#2 - Ica

så fin katt! Tack för din kommentar :)

#3 - steph

ja, visst var det snyggt!!

#4 - Sannie

Tack så jätte mycket för tipsen. PHU, det är så himla svårt att hitta något! Men jag tror det blir bra med det som jag hittade i eftermiddags ^^'' hoppas jag i alla fall!

#5 - TOWE

Fin design du har! :)

#6 - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

så fint foto, på världens finaste djur!



linnet kommer vara som på bilden, ganska så loose.

#7 - Emma

tack ska du ha :D

#8 - Harriet

grattis till vinsten! :) o det var en väldigt fin bild! ;)

#9 - Pia

Grattis till vinsten! Ingen dålig vinst heller, bättre än en skraplott som jag fick en gång då jag vann i en sudoku :P

#10 - Linda Sjölund (foto)

jag såg den i fotoalbumet! :) gtrattis!

varifrån e du?

#11 - yo

snygg bild där!