Snyggaste mobilskalen



Jag har på något vis redan lyckats få både en och annan skråma på min Samsung då jag tappat den i marken, men nu är det slut på sådant. Jag fick nämligen världens tuffaste skal från ITsajten med posten idag! Två stycken ursnygga kassettskal i sann 90-talsanda och ett i en riktigt härlig röd nyans.



Det fina rosa skalet pryder nu min Galaxy S2. Tusen tack ITsajten! :) Vill ni andra också ha så här fina skal så tycker jag att ni absolut ska hålla utkik här på min blogg lite senare i veckan... ;)
#1 - emzi

Jättesnygga!

#2 - Kerstin :)

Åh, jag älskar det rosa skalet! Sjukt snyggt!

#3 - Sara

Riktigt coola!

#4 - aina [fotoblogg]

Superfina skal :)

#5 - maria

nice med retro!

dödsdomen är avblåst! nu njuter vi för fullt av varje dag vi fått extra :)

#6 - Vickan

Oj vad snygga skal! Tycker så mycket om dedär kassettskalen :D

#7 - Ellen

Snygga mobilskal :)

Synd att det inte finns till min mobil :p

Har en Sony Ericsson Walkman With Live!

#8 - sarah

har samma till iphone men det var för stooort så har aldrig använt det :( men gillar mitt Sporttis-skal med :D

#9 - Emilia

Så jäkla häftiga :D

#10 - daniela

nice!!

#11 - Linn

Åh, ett såntdär fodral har jag suktat efter så fort jag såg det på näte för ett tag sen. Det krävs ju iofs att man ska ha en smartphone, men så småningom kanske jag skaffar en sån.. Hoppas jag ^^