Provinssirock-efterlysning!


Nu är det så att jag har insett att jag är ledig hela Provinssirock-helgen, vilket är helt sjukt fantastiskt. Något som är mindre fantastiskt är att mina knäppgökar till vänner inte fattar det där med att sommaren är till för att gå på festivaler. Eller att Seinäjoki bara ligger ett stenkast härifrån. Eller att (bland andra) Poets of the Fall, Nightwish, Snow Patrol och Example uppträder på fredagkvällen.

Så... någon annan som är festivalsugen nästa helg? :D
(Det här är alltså en alldeles seriös förfrågan. Ja, jag är desperat.)
#1 - Anna

ja har tyverr jobb fredag och lördag :/ annors!

#2 - Maria

Anna: Ååh, så typiskt :( Annars hade du fått komma till legendariska Komossa och hälsa på!

#3 - i

Om ja sku veta att ja sku va ledi, annammi ändå !

#4 - Maria

Ida: Voi ändå :/ Våra festivalplaner verkar gå litegranna i kras... Tur att vi har Popkalaset i alla fall :)

#5 - Emilia

Om det vore min typ av musik skulle jag komma på direkten, men jag är med för smörpop såå.. :D

#6 - i

måst si bara ja får arbetslistan !

#7 - Maria

Emilia: Haha, alla har vi vår smak... ;) Behöver jag sällskap till en smörpop-konsert vet jag vem jag ska kontakta! :D



Ida: Jaa, kolla upp det! :D



Jag fick annars övertalat Micki (moahaha, mina girlfriend skills är rätt amazing ibland) så han hänger med också. :D Weeeeiii. Så för min del är det spikat att det blir Provinssi nästa fredag. :D :D :D SMILEY OVERLOAD

#8 - Spystina

Hej va med i min veckans grymmaste.

#9 - Liie

grymma band, hoppas du hittar nån att gå med :)

#10 - Carro

OM DU HITTAR BILJETTER SÅ FÖLJER JA MEE,helt seriöst! :D

#11 - Maria

Carro: Köpköpköp! :D Finns nog fortfarande på typ tiketti.fi och lippu.fi.