Kolakakor

Framsteg! Idag lyckades jag använda ugnen utan att brandvarnaren började tjuta. Vi ska ha "Vasaloppet" med klassen imorgon kväll och det går ut på att vi cyklar runt och hälsar på hemma hos varandra och bjuder på någonting gott. Så en plåt med kolakakor fick det bli.



Om en vecka kommer jag att väga femhundraåttio kilo eftersom jag inte gör någonting annat än äter nuförtiden. Då har jag ett BMI på 183,1 och är alltså 153,1 enheter över gränsen för fetma. Synd va. :) Nu lovar jag att försöka att inte blogga om mat på ett par dagar. Jag kan blogga om kaffe istället! Idag råkade jag på något vis dricka två koppar kaffe (först en i skolan för att orka göra ett grupparbete och sedan en på tågstationen när vi skulle köpa tågbiljetter som vi inte fick eftersom VR har fnatt). Följden blev att jag var koffeinhög hela kvällen. Men kaffe gör tydligen kvinnor lyckliga, så jag ska inte klaga.
#1 - Johanna

mmm så gott med kolakakor! :)

#2 - AnnaWK

Grattis till brandvarnarfri bakning ;) Och de där extrakilona kan vara värda alla dessa gottigheter du kommer få smaka på ;)



Kram

#3 - Neha

Muums:D

#4 - Ellen

Åh Kolakakor är så gott :3

#5 - lola

Ser goda ut dom där alltså :)