Lucka 6: Personlig almanacka

Varje dag fram till julafton kommer det upp en ny tävling här i min blogg. Det gäller att vara snabb att delta, för varje lucka är bara öppen i 24 timmar.



LUCKA 6: En kalender för det kommande året från Personlig almanacka. Vinnaren väljer själv storlek på almanackan och designar den med eventuella foton och texter.

REGLER: Lämna en kommentar där du svarar på frågan Hur många storlekar på almanackorna kan man välja bland? Svaret hittar du på Personligalmanacka.se. Kom ihåg att ange din mailadress!
#1 - Felicia

Jag är med och tävlar! :)



Det finns tre storlekar att välja mellan. Liten (11x14), Mellan (16x14) och Stor (22x14)

#2 - veronica

jag är gärna med.



det finns 3 storlekar att välja bland.



kram veronica

#3 - Jenny Sjöberg

Tre storlekar att välja på. :)

#4 - Amanda

jag är med! finns 3 storlekar!

#5 - Amanda

...glömde mailadressen!

#6 - Johanna

Det finns tre storlekar att välja mellan Liten (11x14), Mellan (16x14) och Stor (22x14).



Min mailadress är johanna.kantola@gmail.com

#7 - Frida

Tre storlekar att välja mellan Liten (11x14), Mellan (16x14) och Stor (22x14).



;)



ha en mysig dag

#8 - Pia

Det finns tre storlekar som man kan välja mellan.

#9 - sara

Jag är med! Det finns tre storlekar att välja mellan :)

#10 - alexandra | fotoblogg

jag är med och det finns tre storlekar att välja mellan :)

#11 - emma rudbeck

Jag är med och tävlar. Den finns i 3 storlekar

mvh emma

#12 - Maria

Det finns tre storlekar.

#13 - marica

ojoj, jag vet, jag VEEET! det finns 3 st :)

#14 - Ida

Det finns 3 storlekar att välja mellan.

#15 - Isabella

tre storlekar att välja bland :)

#16 - Sandra

En personlig almanacka vore inte helt fel att få vinna.

Det finns 3 storlekar att välja mellan.

#17 - Ingrid - Mamma till Zelda

Jag är gärna med! Den finns i tre storlekar :)

#18 - Malin

Man kan välja mellan tre storlekar: den lilla (11x14), den mellanstora (16x14) och den stora (22x14! :)

#19 - Anna M Rautila

Jag är självklart med! Den finns i tre storlekar! Liten, mellan och stor!



hoppas på tur!

Kram så länge!

#20 - Lili

Jag är med.

svar:tre storlekar att välja mellan Liten (11x14), Mellan (16x14) och Stor (22x14).



mail:he-jasmine@163.com



#21 - Emelie

Det finns tre storlekar att välja bland! Liten (11x14), Mellan (16x14) och Stor (22x14.

Mail: LillaEmelie89@hotmail.com

#22 - Nina

Oj oj oj, vill ha! Har faktiskt en klar almanacka designad där, men drar mig för att beställ den. Dom e ju så dyyyyra gentemot en vanligt tråkig från Finska bokhandeln (som har helt fel utseende).



Det finns tre storlekar :)

#23 - Anna

3 storlekar! Vill verkligen ha en sån!

#24 - Anna

hejj Maria! 3 storlekar finns det ;)

Kram!

#25 - Annika

Jag är med, Liten (11x14), Mellan (16x14) och Stor (22x14)

#26 - MyzaaN

oh va kul det finn s 3 storlekera att välja mellan :D kram

#27 - annelie m

Den finns i tre storlekar=)

#28 - TinaZ

3 storlekar. Liten, mellan och stor

#29 - Nina

Det finns tre olika storlekar att välja mellan.

Håller tummen ;-)

#30 - Marre

Det finns tre storlekar att välja mellan.

#31 - jenny

3 olika storlekar.

#32 - challo

Det finns tre storlekar att välja mellan

#33 - Matildaz

går att välja på tre storlekar :)

#34 - CHRISTINESFOTO

Det finns 3 olika storlekar :)

#35 - Nathalie Eriksson

3 olika storlekar :)

#36 - Bitte Kråkbo

Finns 3 storlekar =)

#37 - Anna Engberg

Det finns tre storlekar att välja mellan. Liten Mellan och Stor

#38 - Therese

Det finns tre storlekar=)

#39 - Louise

Jag är gärna med :)

Det finns 3 stycken olika storlekar,

kram

#40 - Vilma Björk

Jag är med och det finns 3 storlekar att välja mellan :)

#41 - Elina Söderberg

Tre storlekar!

#42 - Annika

Det finns tre storlekar :)

#43 - Emma

Jag är med. Det finns tre storlekar att välja mellan; liten, mellan och stor :)

#44 - Viktoria

Det finns 3 storlekar att välja bland.

#45 - Fanny

Det finns tre storlekar :)

#46 - Sandra

Man kan välja mellan 3 olika storlekar :)

#47 - emma

Det finns 3 olika storlekar ;)

#48 - mikaela

tre olika storlekar finns att välja mellan :)

#49 - ann-sofie

det finns 3 storlekar att välja mellan: liten (11x14), mellan (16x14) och stor (22x14) :)

#50 - Lovisa

Oh, jag prövar lyckan än en gång. Tror det här är den andra gången jag är med och tävlar om en almanacka hos dig? Nåja, hoppas på tur.

Det finns tre storlekar att välja mellan.

#51 - Carina Andersson

Man kan välja bland 3 storlekar.

#52 - Korv

3st!



#53 - Amanda

Tre storlekar.

#54 - Jonas

Det finns tre storlekar att välja mellan. Liten, Mellan och Stor.



Om jag skulle vinna skulle jag nog ge den som en present åt en av mina två syrror.

#55 - Åsa

Jag är med! Det finns tre storlekar

#56 - Jennifer

Åh en sån behöver jag! (:

Tre storlekar finns det.

#57 - Tina

Det finns tre storlekar.

#58 - ylwawiie

Tre storlekar! Haha åh hoppas jag vinner, vickar överallt känns det som och har noll koll ;P

#59 - Anna W

Tre storlekar! :)

#60 - Tesso

Jaaaag e också med :)

Det finns tre storlekar att välja mellan, liten (11x14), mellan (16x14) och stor (22x14).

#61 - JoHaNNa - JULKALENDER PÅ BLOGGEN 27 nov - 24 dec

jag är med :)

jag skriver upp allt i mina kalendrar så är verkligen en toppen vinst...



svaret är: Liten (11x14), Mellan (16x14) och Stor (22x14)

#62 - felicia

Åh, en sån här vill jag vinna! Jag är urusel på att komma ihåg alla tider. Och alla andra kalendrar är så tråkiga, så det här vore underbart för mig med guldfiskminne! (a)



svar:Det finns tre storlekar att välja mellan. Liten (11x14), Mellan (16x14) och Stor (22x14)

#63 - Ida

3

#64 - evamar

Det är en drömvinst för mig!



Rätt svar är TRE.

#65 - Ninoz

3 storlekar att välja på. Har ännu inte hittat the one kalendern för 2012, vore perfekt ^^

#66 - Emelie

Man kan välja mellan 3 olika storlekar, liten, mellan eller stor.

#67 - Sabrina

3 storlekar.

#68 - Natalie

Det finns 3 olika storlekar

#69 - liselotte

Är gärna med och tävlar, finns i tre olika storlekar

#70 - EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Jag är med,



3 storlekar finns att välja på



Länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2011/december/almanacka-712-kl-06.html

#71 - Anna-Carin W

Jag är med :)

Det finns tre storlekar.



Hoppas, hoppas att jag vinner för då ska min älskling få en kalender som han önskar sig :)

#72 - violen

det finns tre storlekar. Jättefina!

#73 - Carro L

Den finns i tre storlekar. En riktig drömvinst som skulle vara kul att få "pyssla" ihop:)

#74 - Sofie

Jag vill vara med!

Det finns 3 storlekar att välja på; liten, mellan och stor :)

#75 - Stella Skoog

Vilken bra tävling :)

3 stolekar är det :)

#76 - Evelina

Jag är med ! ;)

3 storlekar att välja mellan. :)



#77 - Debbie- Mamma till Maximilian & Liten i magen

Jag är med och tävlar! Almanackan finns i tre olika storlekar!

#78 - Eleonor

Svar: 3 storlekar

#79 - Amanda

Man kan välja mellan tre storlekar :)

#80 - Micke

Dom finns i 3 storlekar!

#81 - Mats

Svar, 3 olika storlekar

#82 - Birgit Mattsson

Svar: 3 olika storlekar

#83 - lindah

jag vill gärna vinna. det finns 3 olika storlekar att välja på.

#84 - Claudia Hogan

Svar : Tre olika storlekar att välja mellan.



Åh , skulle vara perfekt .. Me gusta mucho, som man säger ;)



Kram Claudia

#85 - Helene

Man kan välja mellan tre storlekar :)

#86 - Victoria Svensson

Man kan välja mellan 3 storlekar.

#87 - Katarina

Dent finns tre storlekar att välja på, liten (11x14), mellan (16x14) och stor (22x14).

#88 - Jennysen

Det finns 3 olika storlekar! :)

#89 - Åsa

Tre storlekar du kan beställa,som de sedan framställa.De är väldigt funktionella, och en egen designad glädjekälla.



asahogberg63@hotmail.com

#90 - Annica

3 st olika storlekar

#91 - Sara Nordlinder

3

#92 - frida :)

liten (11x14) mellan (16x14) och stor (22x14)

#93 - Sanna

Det finns tre storlekar att välja i mellan liten (11x14), mellan (16x14) och stor (22x14).



Kram Sanna