Lucka 16: Väggord

Varje dag fram till julafton kommer det upp en ny tävling här i min blogg. Det gäller att vara snabb att delta, för varje lucka är bara öppen i 24 timmar.



LUCKA 4: Det underbart fina väggordet "Family is what happens when two people fall in love" från Wallstyle.

REGLER: Lämna en kommentar där du svarar på frågan Kan man beställa egna texter som väggord från Wallstyle? Svaret hittar du på Wallstyle.fi. Kom ihåg att ange din mailadress!
#1 - veronica

jag är gärna med..



ja man kan beställa egna väggtester.



kram veronica

#2 - Emma

Ja, egna väggord kan beställas!

#3 - Natalie

Jo , det funkar att beställa egna väggord :)

#4 - Ida-Maria

Jo, man kan beställa egna väggord.

#5 - Annika

Man kan beställa egna väggord :)

#6 - Linda Sjölund (foto)

jag är med!



och svar: ja det kan man :)

#7 - Ann-Sofie

ja man kan beställa egna väggord =)

#8 - Emma - ung mamma

Hej jag är med igen! Hoppas på vinst, skulle vilja ha den där på väggen mellan min och sonens rum!



*Jo man kan beställa egna väggord!



*Länkat: http://lifeofhjorth.blogg.se/2011/december/lucka-nummer-16.html#comment

#9 - Heidi

Jepp, det kan man! :)

#10 - maria

yep det kan man!

skulle jättegärna vilja vinna, så kunde jag ge väggordet åt min kära bror och svägerska! eftersom alla pengar jag tjänar sparas till min resa efter jul så kommer jag inte kunna köpa julklappar åt någon (förutom brorsbarnen förstås!) i år. det känns lite trist. men detta skulle vara en perfekt julklapp åt två av dom personerna som betyder mest i mitt liv!

#11 - Pia

Ja, det kan man göra :)

#12 - Fredrik

jag fick tips och självklart är jag med.



1. Jo man kan göra egna!



2. Bloggat: http://deadbyapril.webblogg.se/2011/december/lucka-nummer-16.html#comment



Hoppas på lite tur ;D

#13 - Hannah E

Ja, det kan man :)

#14 - Nina

Såklart man kan! :)



Håller tummarna nu då!

#15 - qat

Absolut! :D



Och otroligt fint väggord du lottar ut! Så sant som det är sagt... Det är en mening som känns ända in i hjärtat!

#16 - challo

Ja, det kan man.

#17 - Therese

Ja, man kan beställa egna ord:)

#18 - Hannele - mamma till två prinsar

Jag är med! ^^ Yep det kan man göra ;k

#19 - Heidi

Ja visst man kan beställa egna väggord! :) skulle vara trevligt å vinna ett, skulle piffa upp den gamla vita väggen :)

#20 - Lili

Svar:Ja.

#21 - Elsa J

Svar: Ja!

Den fina texten vill jag vinna till mina föräldrar.

#22 - Cassandra

Jodå, man kan välja egen text :)

#23 - Johanna

Jodå, mankan beställa egna väggord :)

#24 - Sandra

Ja man kan beställa egna väggord.

#25 - Elina

Jag är med, och ja man kan beställa egna väggord! :)

#26 - Ellen från Finland ♥

Är med! Och ja man kan köpa egna texter.

#27 - Katarina

Svaret på frågan är ja och jag älskar just ordet ovan. Kan man förresten vara med från grannlandet? ;)

#28 - Elin

Ja, man kan beställa egna väggord :)

#29 - Anna

jo de kan man :)

kram!

#30 - Felicia Persson

Jag är med och tävlar!! :D



Ja, man kan beställa väggord där man själv bestämmer texten :)

#31 - Katarina

Ja det kan man göra

#32 - Maria Olsson

Ja, det kan man göra.

Det vore jätteroligt att vinna! Vilken otroligt fin text.

#33 - Mattias

Ja, det kan man!

#34 - jenny

Ja, man kan beställa egna texter som väggord!

#35 - Jeanette

Jag är gärna med och tävlar!



Ja, man kan beställa egna texter som väggord.

#36 - Mirre

Är såå gärna med och tävlar och man kan beställa egna texter som väggord



symirre(at)hotmail.com

#37 - liselotte

Svaret är JA

#38 - evamar

YES!

#39 - Victoria Svensson

Ja, det kan man.

#40 - Nathalie Eriksson

Ja det kan man :)

#41 - Emelie Glad

Ja det kan man!

#42 - Isabella

Jo , det kan man :)

#43 - Anders

Svar; Jepp :-)

Texten skulle passa perfa till min lilla familj.

Ha De!

#44 - Annika - drömmen om 11 barn

jajamen man kan beställa egna väggtexter!



Kram Annika

familjenpettersson@hotmail.se

#45 - Sandra

Ja, det går att välja egna ord

#46 - Babsan

Javisst kan man beställa egna väggord.

#47 - Linda

Jajjemensan det kan man!

#48 - Sanne

Hej

Jag vill jättegärna vara med :-)



Svar: Javisst kan man beställa egna väggord!