Total materiell lycka!



Anna och jag började dagen med att cykla till posten för att hämta hem min bebis. En Samsung Galaxy SII. Den är begagnad, men det var kärlek vid första ögonkastet. FATTA LYCKAN! Jag hoppas att vi kommer trivas väldigt bra tillsammans, jag och Samsungen, bara vi lär känna varandra. Tack för smartphonehjälpen Jean! :)
#1 - Sabrina

Jag önskar er all lycka och många kärleksfulla år tillsammans.

#2 - iicz

Iih, welcome to the SII family. Enjoy your stay.

#3 - Maria

Sabrina: Jag och Samsungen tackar hjärtligt för dina varma lyckönskningar :)



iica: TAACK! This is so exciting! :'D

#4 - Jean

De nada :)

#5 - Maria

Jean: :)

#6 - Christina

Åh, nu vill ju jag också ha en smartphone!

#7 - Maria

Christina: Jag har full förståelse för ditt begär! ;)

#8 - Ellen (alatariel)

Åh vad kul! :)

Sv: Ja den är verkligen super mysig.

Ja var med i en DISA-grupp, det var kuratorn som ordnade den tillsammans med en ungdomsarbetar. Så hade vi alla flickor i klassen hade DISA en gång i veckan. Och de andra flickorna från de andra klasserna hade andra tider.

Tyckte det var riktigt roligt och intressant. Man fick lära sig många nya sätt att tänka positivt på. Och DISA hjälpte mig t.ex. att inte sterssa så mycket över prov.

#9 - Malin

Har hort sa manga som sagt att de fullkomligt alskar den! Sjalv bytte jag android mot iPhone bara forra manaden och maste saga att jag inte angrar det heller. Fast sa stor skillnad tycker jag inte att det ar.