#1 - Sabrina

Jag hänger också extramycket på mammas gård nuförtiden, så jäkla härligt med alla blommor. Sku själv aldrig kunna hålla något grönt vid liv, så får njuta av hennes växter.

#2 - Sara

sv; Tack! haha. tja... tydligen kan man nog göra det innan man tittar lite närmare, en annan som hade sett bilden sade det nämligen det till mig för ut idag ;)



Jättefin bild! visst är det underbart kul att det börjar bli sommar och blomsäsong :)



#3 - Hanna

Haha, det är samma sak för mig, alla blommande (och oblommande) saker ska fotas! Fast att det blåser som sjutton gör ju int det bättre... Och snart (typ nästa vecka) får jag mitt nya objektiv ♥

#4 - Hanna

Sv: den finns på H&M, endast 20 euro och perfekt storlek! :D

#5 - Tette

Tack ska du ha :D

& din blogg var snygg med!



Allt bra med dig idag? :>

#6 - Nathalie Vetterlein

Sv: Det är faktiskt just vad det är! :)

#7 - Annika

Fin bild :)