Vinn en jumpsuit från Chillawear

Det är dags för en tävling, och vad passar bättre som vinst än en underbart mysig jumpsuit från Chillawear.se? Rena drömvinsten. :)



Allt du behöver göra för att vara med och tävla är att gå in på Chillawears hemsida och välja ut din favoritjumpsuit. Kommentera sedan det här inlägget och berätta vilken du gillar mest och varför du skulle vilja vinna. Kom också ihåg att fylla i rutan för mailadress så att jag kan kontakta dig om du vinner! :)

Lycka till! Tävlingen pågår till och med den 15 mars.
#1 - Lina Johansson

ÄR ju såklart med :)



Favoriten är "Vit Stars"

Hade vart mysigt att få gosa ner sej i soffan med den i vårt nya hus :) Sen är jag jäkligt frusen så jag behöver all värme jag kan få :)

#2 - Jean

Jag skulle ta "Vit stars" eftersom den är snyggast.

Jag skulle ha den eftersom det skulle irritera en fröken som fan :)

#3 - Michelle

Oj va roligt :D Måst verkligen vara med i denna tävling eftersom jag hur länge som helst velat ha en jumpsuit, de ser så himla sköna ut :)



Om jag vann skulle jag välja "Grå stars" eftersom jag tycker den är absolut snyggast. Jag skulle ha på mig den när det vankas fredagsmys med familjen här hemma, ååh vad skönt :D Dessutom kanske det skulle bli liiiite roligare att plugga om man hade en jumpsuit, vem vet,hehe :D

#4 - dani

JAG VILL HA! :D En "grå stars". Perfekt när jag skall banna mig över kandskrivandet, då vill jag iaf ha på mig nåt skönt å mysigt! ;)

#5 - ♥ Linda Sjölund (foto)

Jag e med ;) skulle välje "vit stars" alltså denna: http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/vit-stars.html



varför då? jo, den e för de första väldigt snygg, ser sjukt mysig ut att ha till bl.a fredagsmys kvällar och sitta i soffan andra dagar och mysa- kvällar. en perfekt klädsel efter att man kommit hem från skolan/jobbet, byta om från obekväma jeans till dendär :)

#6 - sabina

jag skulle ta "rosa stars" storlek M eftersom att den ser härlig ut! Jag behöver en varm sak att krypa in i eftersom att det är svinkallt i lägenheten och ibland är det till och med frost på insidan av fönstret! :D

#7 - sarah

Jag är meeeeeed!: D jag hade ändå tänka beställa en, så.... :D Skulle vilja ha en av den enkla anledningen att dom är så sjuuuuukt sköna! No less, no more. Jag har dreglat på den vita med stjärnor, den e så sjukt snygg! http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/vit-stars.html

#8 - marica

Jg är så med, vilken härlig tävling. http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/jumpsuit-vinter-svart.html



den sku jag vilja vinna, nu tänker jag sitta i ett hörn och hålla tummarna!



Ha det fint!

#9 - Linda

Jumpsuit - vinter - svart är min favorit.



Jag tror hela familjen skulle bli glad om jag vann en sån! Jag är nämligen en riktigt frusen typ som gärna värmer mej på mina familjemedlemmar. Det innebär att alla undviker mej när jag vill kvällsmysa (läs: värma mej). Maken surar i sitt hörn i soffan, hunden går undan när hon får nog och katten håller sej till den varma maken. När jag i ren desperation värme mina frusna fötter vid elden i vintras så brann undersidan på mina sockor upp! Kanske en jumpsuit är räddningen??!!

#10 - Ida

Jag skulle välja Vit "stars". Och jag vill vinna eftersom jag äntligen har erkänt för mej själv att en jumpsuit inte alls är ful, utan kanske det mest praktiska och bekväma plagget som finns. Nu vill jag också ha en :)Men i studerandebudgeten finns tyvärr inte rum för såna utsvävningar ;)

#11 - Vickan

Ååh va roligt med tävling! Heelt klart är jag med! :D



Jumpsuit - Vinter - Svart är min favorit.

Jag skulle vilja vinna för att jag är så frusen av mej. Skulle få värma mej i den istället för att elda i spisen på nya stället. Gubben är inte lika förtjust i värme som mej, så han skulle uppskatta det ! :D

#12 - Hanna Ö

Jag skulle välja den där svarta vinter (http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/jumpsuit-vinter-svart.html).



Orsak: jag bor på Kåren i Åbo och dessutom i hörnet med tjocka stenväggar. Så det är ganska kallt här. När det var -25 var en av väggarna endast +13 grader... Så jag är ganska frusen av mig! Den skulle vara perfekt att ha när jag sitter i min säng och tittar film (eller sitter och pluggar) eftersom jag annars sitter med filtar runt om kring mig. Och som fattig studerande så finns det inte riktigt tillräckligt med pengar för att köpa en =D

#13 - AnnaPanna

OMG! IM SOOO IN!! :D



Dels för att jag haft en sån fruktansvärd hat/kärlek till denna Teletubby uppfinning men mest, jag kommer reta gallfebern på min sambo här hemma som fullkomligen HATAR dessa!! Moohaha, sån är jag...



Måste tillägga att ungarna har en varsin oxå...snart är husvagnssemestern näraaa! ;D HAHAHA



Om jag nu mot all förmodan skulle vinna så önskar jag mig nog en Vinter Svart stl XS. Den är snyggast tycker jag. Tant är för gammal för att TELETUBBA omkring i den vita ( även om den är väldigt snygg) Thats life! ;D



KRAM

#14 - Ninoz

wow vilken tävling!



Jag skulle vilja vinna vit stars http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/vit-stars.html.



Jag vill vinna denna för jag INTE hittat någon som fallit mig i smaken ännu! Med denna på skulle jag kunna leka mera med katten Snowball - för att jag skulle likna mera henne ;) Om jag vinner lovar jag att göra en bloggvideo med detta ;)

#15 - mikaela

jag skulle nog välja jumpsuit - vinter - svart, http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/jumpsuit-vinter-svart.html, eftersom den skulle smälta in ypperligt i min garderob.

jag borde vinna den för mina grannars bästa, den verkar betydligt lättare att klä på sig efter duschen än flera olika plagg...

#16 - Anna

http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/jumpsuit-vinter-gra-barnvuxen.html

Dennn skulle jag vilja ha! en grå altså med svarta stjärnor i storlek S :) O ja skulle vilja ha en eftersom jag varit avis på dej ända sedan du på hösten berättade att du hade en onepiece! den skulle vara perfekt att ha både hemma och speciellt på tåget då ja måste åka till lovisa alltid emellanåt! Skulle köpa en själv om de inte sku vara så dyra och ja inte skulle vara en fattig studerande :/

#17 - ylwawiie

ÅH nu jädrar måste jag vinna, var på vippen att beställa en efter att du gjort lite reklam för dom eftersom priserna vad grymma men jag fick lov att ändra mig eftersom min ena hund behövde dra ut tänder och få spruta -.- Typiskt, så jag håller tummarna!



http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-summer-edition-korta-ben/jumpsuit-sommar-turkos.html

Jag skulle vilja ha en sommarversion, för att det är något nytt för mig och det går verkligen mot varmare tider så det vore perfekt! Ser galet skönt ut och det vore hemskt att ha en långärmad och inte kunna gå omkring i den hela dagarna pga för varmt. Dessutom finns den i den grymt läckra färgen turkos också, inte helt kasst.

#18 - Charlotte Thorén

Jag skulle vilja vinna Jumpsuit - sommar - Rosa för att jag verkligen älskar rosa :) Ett perfekt plagg att dra på sig då man har hemmastudier från skolan.

#19 - Rebecca

Jag gillade vit stars mest, men alla var snygga! Jag skulle vilja vinna eftersom jag är en höjdare på att chilla och mysa :)

#20 - Dot

Perfekt! Jag skulle så behöva en ny! Den jag har nu har blivit så noppig och oskön, HH är inte alltid bra när det kommer till kläder tydligen. :(



Den här tyckte jag bäst om http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/jumpsuit-vinter-gra-barnvuxen.html

Och den behöver jag då jag bara jobbar deltid, och är hemma mycket och därför inte har råd att köpa en ny ;)

#21 - filippa

jag skulle väldigt gärna vilja vinna denna:



http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/jumpsuit-vinter-svart.html



Jag skulle vilja vinna för att jag aldrig har prövat en jumpsuit. Det är väldigt många som säger att jumpsuits är riktigt sköna, så det låter värt att testas ;D



#22 - Ida

Jag e med :)

Jag skulle gärna vilja ha den svarta.

Och varför jag skulle vinna är för att dom ser så mysiga ut o har alltid velat ha en, men de har varit för dyra... Skulle vara såååå mysigt att sitta hemma o mysa med en sån! ;)

#23 - Malin

JEEIJJ! Skoiijjj!! :D mijn favvis e jumpsuit-vinter-svart! :)) Sku vara supermysig att kryp in i på kvällda, speciellt tå ja e så fruuusiiii!! ;)

#24 - Karl-Ragnar

Jag ska ha Jumpsuit - vinter - svart därför att jag är bäst!!!..

#25 - Ann-Sofie

Jag skulle vilja ha vit "stars"



hur mysigt skulle det inte vara att kunna hoppa i denna jumpsuit när man kommer hem efter en lång och jobbig skoldag? Helt perfekt skulle jag kalla det. :)

#26 - Michaela A

http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/rosa-stars-barn-vuxen.html

Skulle jag lätt välja om jag vann!

Jag skulle vilja ha en för dom ser så galet sköna ut! (jag hoppas dom är det med....)

#27 - erika

Jag vill vinna en svart sommar jumpsuit

#28 - helena

jag är gärna med :)

skulle vilja vinna:

http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-summer-edition-korta-ben/jumpsuit-sommar-turkos.html

för att jag ser en så härlig bild framför mig när jag tittar på den. att sitta tillsammans med ett par vänner på stranden en sommarnatt med en stor brasa, gitarr och bara chilla :)



har länkat:

http://tavlingar.devote.se/blogs/17688779/chillawearse.htm



kram helena :)

#29 - Spacegirl

Denna är min favorit: http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-summer-edition-korta-ben/jumpsuit-sommar-rosa.html



Jag vill vinna därför att jag vill mysa med stil!

#30 - Alicia

Vill helst i en vit stars chilla,

tycker omgivningen inte jag är snygg ser de illa!

#31 - kaarina

Jumpsuit - vinter - svart--is coolist

#32 - Linda J

Jag är gärna med. Skulle vilja vinna: http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/jumpsuit-vinter-gra-barnvuxen.html

Den vore helt perfekt att knalla runt i här hemma efter operationen.

#33 - liselotte

Är med och tävlar! Min favorit är http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/vit-stars.html

Tycker det är min tur att vinna nu, har nog deltagit i varenda tävling om jumpsuits men aldrig haft turen att vinna. Vill ha en supermysig overall att kunna mysa i.

#34 - ia

Vit stars är min favorit. Som jag vill vinna för att ge till min syster som drabbas av bröst canser och ligger och tycker de är jobbigt att klä på sig dom få timmar hon är uppe på dagen just nu när hon får cell gifter.

#35 - Kia M

Jag skulle nog välja jumpsuit - vinter - svart.

Är en riktig fryslort och vill gärna duscha innan sänglge. Brukar kura ihop i soffanshörn i morgonrock men med en Jumpsuit skulle det kännas mera behagligt och även OM det kommer besökare så är jag mera påklädd. Samt väldigt snyggt klädd med ;)



Ha det bra ALLA och LYCKA TILL.

#36 - Karin Hylander

En turkos sommarjumpsuit, som står sig snyggt mot brännan.



Vi gillar tågsemester. Nu på sportlovet åkte vi liggvagn och jag blev så grymt avundsjuk på nioåringens jumpsuit - det perfekta nattågsplagget. Nästa semester vill jag resa lika snyggt och bekvämt som han!

#37 - Gerdan

Jag vill gärna vinna svart-vinter. Den är snygg och svart är definitivt min färg

#38 - eva

Den med "Stars" är min favorit,

Svarta stjärnor och jumpsuiten vit.

Den skulle 14-åriga dottern i present få,

Så kanske hon lite bättre må.

För i 6 månader med sjukdom hon kämpat har,

Utan att av läkarna fått något svar.

Så för att hennes jobbiga vardag lysa opp,

Ställer jag nu till dej mitt hopp.

#39 - christina olsson

sommar rosa tycker jag är finast

#40 - Marianne Eriksson

Hejsan! Jag skulle välja svart vinter-jumpsuit eftersom jag en en frusen person. Jag trivs bäst när kläderna inte sitter åt, så en jumpsuit måste vara det perfekta plagget för mig.

#41 - The Life Of Yarp - Tävlingar!

Äh jag tar och chansar! :)



skulle vara så roligt att vinna då jag har försökt i ett och ett halvt år att vinna en jumpsuit av olika slags märken. dock tycker jag att chillawears svarta special edition är så grymt snygg så jag dör lite!



men den fanns inte för korta mig, hehe, så om jag har turen att vinna så skulle jag välja:

http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/jumpsuit-vinter-svart.html

i storlek Medium :)



håller tummarna!



Kram Nathalié

#42 - Daniela

Vit stars är ju fin! Den ser också skön ut att gosa in sig i :)

#43 - Hilde

Jag gillar svarta Jumpsuits!

Min kära sambo fyller år i april och den här skulle vara den perfekta födelsedagspresenten:

Jumpsuit - vinter - svart "special edition" i stl. XL:

http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/jumpsuit-vinter-svart-special-edition.html



Hoppas på vinst så jag kan överraska finaste killen:)



Kram



#44 - Erika

Jumpsuit-sommar-Rosa var riktigt fin. Skulle vara riktigt skönt att glida runt i den på sena sommarkvällar! Den skulle definitivt bli använd vid nästa graviditet, skulle i princip bo i den och inte flytta ut förrän bebis i magen bestämmer sig för att flytta ut :-)



http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-summer-edition-korta-ben/jumpsuit-sommar-rosa.html

#46 - Annelie C

Vågar man?? - Tonårsmorsa 50+

De ser så suupersköna ut och jag är en riktig "mjukismorsa",...strl medium. Tack för trevlig tävling



http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/jumpsuit-vinter-gra-barnvuxen.html

#47 - Elisabeth McCann

Om jag van skulle jag välja Grå "Stars" storlek small ur vinterkollektionen. Eller den rosa :-)



Och varför vill jag vinna då? Jo, den vore skön att mysa i när jag bloggar, läser, slöar och ser på film med mina tonårsgrabbar, men även när jag är ute på mina långpromenader på helgerna. Ja, jag är en tant, men det skiter jag fullständigt i :-)

#48 - susanna

hej hopp!



Om det är jag som vinner, så önskar jag mig en vit "stars".

Vore skönt att ha en sommarkväll när man varit och badat i sjön och kommer upp och fryser!

#49 - chanette *pixi-jo*

denna mys pys dressen skulle jag velat vinna. snygg var den som katten oxå...http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-summer-edition-korta-ben/jumpsuit-sommar-turkos.html



jag vill vinna den för då jag fyllde år så låg jag sjuk o kunde ej har party..

#50 - Susanne

Det skulle vara grymt att vinna en "svart special edition" jumsuit! Jag är otroligt frusen av mig och det har inte blivit bättre sedan jag blev med barn. Denna jumsuit skulle verkligen underlätta och göra mina dagar då mycket skönare och bekvämare! Klart att denna fattiga student ska vinna!! ;D

#51 - Annelie

Den här gillar jag mest http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/jumpsuit-vinter-svart.html



Somnar ofta på soffan och vaknar kall på ryggen. Lyckas alltid få en glipa mellan tröja och byxor.

Jag vill ha det varmt och mysigt =)

#52 - Marielle

Jag gillar Jumpsuit-vinter-svart bäst!

Vill vinna för att jag fyller år på lördag så det skulle va en perfekt försenad present då jag inte har någon som köper en åt mig ;)

#53 - maria

i'm so in!!!

spenderar alltför mycket tid i soffans hörn pga min trasiga rygg och en jumpsuit skulle vara det ideala plagget - hindrar kyla från att attackera ryggen tex! o deluxe att sen när det blir lite varmare bara kunna dra på ett par skor när man sen ska ut med hunden.

give me one!

i väntan på att nyheterna ska dyka upp skulle jag välja den här: http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/jumpsuit-vinter-svart.html

#54 - Kristiina

Vid vinst skulle jag välja:

http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/jumpsuit-vinter-gra-barnvuxen.html

en grå stars jumpsuit i storlek S.

En överraskning till min dotter som länge, länge önskat sig en! Delad glädje är dubbelglädje vid vinst!

Ha en bra dag!

#55 - Vanessa

Jag har alltid velat ha en sån härlig dress,

Så gärna att jag känner en väldig press,

Att motivera varför vinnaren ska bli just mig,

Jag är ju bara en helt vanlig tjej,

Som drömmer om en grå dress med stjärna,

Om jag vann skulle jag om den värna,

Använda ofta och verkligen mysa,

Jag skulle då alltid slippa frysa,

Om jag vinner skulle du göra mig otroligt glad,

Till allra högsta grad!

#56 - Patrik Nilsson

Hej :)



Skulle vilja vinna denna http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-summer-edition-korta-ben/jumpsuit-sommar-rosa.html



Till min fätsmö! hon vill ha en sån här har jag hört, och hon fyller år om några veckor :)



Bästa hälsningar Patrik

#57 - Viola Larsson

En Rosa "Stars"

Skulle jag vilja vinna den skulle vara toppen,

så härlig att ha när man fryser, mjuk och skön för hela kroppen.

Den rosa är så fin,

så jag hoppas på att den kunde bli min.

#58 - Fonzie

Mina knäiga, urtvättade mjukisbyxor vill inte vara med längre. De hotar att gå sönder i grenen och att ge upp i resåren helt och hållet. Jag känner lite lätt separationsångest, men med en svart vintersuit där hela jag hamnar i en både skön och snygg dress, skulle jag inte tveka. Jump right in, säger jag!

#59 - Marika

Jumpsuit - vinter - svart är helt klart min favorit! Skulle gärna vinna den för att kunna visa min sambo att det bästa med myskläder är att krypa in i dem när man är nyvaken och ska avnjuta en lång frukost på helgdagarna! :)

#60 - Beatrice

Jag vill var med och tävla! Min dotter skulle älska att få en Rosa stars! Den är ju superläcker!

Hon skulle nog vilja ha den på förskolan också!

#61 - Tesso

Och jag vill vinna en "rosa stars-vuxen"

Bara för att de ser supermysiga ut och det skulle verkligen irritera hela min familj ;)...men de är nog innerst inne avundsjuka i så fall!

#62 - Sanna

Jag är gärna med och tävlar, och favoriten är "Vit stars" till vuxna. Har önskat mig en hur länge som helst men med ekonomin som ensamstående mamma är inte de det första som prioriteras tyvärr.



Kram Sanna

#63 - Hanna

Vit stars. Att den här snygga fanns hade jag ingen koll, men jag blir definitivt vinterns mysigaste snöboll.

#64 - malin

Hej!



Jag önskar vinna den rosa jumpsuiten från summer edition. Superfin färg :)



Vore underbart att vinna då jag, som så många andra, önskat mig en länge men har inte råd! Vardagen kommer i vägen för fina/mysiga saker, såsom att köpa mat haha..



Kram

#65 - Carola L

http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/jumpsuit-vinter-barn-lilasvart.html (8)

skulle jag villja vinna till yngsta dottern som hon kan slaska omkring med här hemma!

#66 - Angelica

Jag är med och tävlar!



Min favorit är "Grå stars", vinter edition.



Jag vill vinna då jag länge önskat mig en jumpsuit, och varit så avundsjuk på min lillasyster som fick en i julklapp. Den verkar så mysig och varm, perfekt att ha på sig hemma :)

#67 - jennny

Jag är med, och jag skulle vilja ha denna: http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/jumpsuit-vinter-svart.html :-D



Jag har velat ha en jumpsuit jättelänge, för de är såå sköna, varma och mysiga!

#68 - Sara

Jag skulle vilja ha denna: http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/jumpsuit-vinter-svart.html

för att mina mjukisbyxor brukar ha en tendens till att alltid försvinna i tvätten.... har slarvat bort 3 svarta mjukisbyxor i rad i tvätten. DÄRFÖR skulle det nog inte upprepas, om jag hade en jumpsuit- tjocktröjan sitter ju fast med mjukisbyxan!! :D



Jag skulle vilja ha jumpsuiten i storlek M.

e-mail: wimmis@live.se

#69 - Louise Lindskog

Denna skulle jag vilja vinna:

http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/vit-stars.html



Till mina kläder de trista,

vill vi säga hasta la vista!

Bekvämt att ha när man sitter i bilen,

för ibland känns det som det aldrig tar slut - de milen.

#70 - Pauline

Jag fastnade faktiskt för: Jumpsuit - vinter - svart



http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/jumpsuit-vinter-svart.html



I strl M!



Motivation:

Allt för många gånger har jag hållt mig inomhus för att jag inte orkat pracka på mig jeans, tröja, tjocktröja osv, bara för att gå ut och göra ett simpelt ärende. Dags att röra på fläsket och faktiskt ta tillvara av sin tid!

#71 - Ewa Berg

Om jag skulle vinna, vilket jag såklart hoppas på så skulle jag vilja vinna denna i storlek S:

http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/morklila-stars.html



Varför ska just jag vinna tycker jag?

Jo, för efter jobbet när man kommit hem och fått duscha av sig, skulle det vara hemskt skönt få dra på sig en Jumpsuit och bara chilla. Jag föll för den mörklila med "stars" och älskar lila! Tänk vad mycket tvätt man minskar, vilket resulterar i att man sparar på miljön och i sin egen plånbok :)

#72 - Anna

Bara älskar dessa jumpsuits. Köpte "rosa stars" till min dotter och fick syn på den lila med stjärnor. Ursnygg! Skulle verkligen vilja ha en för lite mys i soffan efter en härlig dag. Kram // Anna

#73 - Anna b

Jumpsuit sommar turkos gillar jag skarpt. Vill så gärna vinna eftersom jag bara hör hela tiden - att du kan ju inte ha en jumpsuit. Och varför inte?? Joho, kan jag visst det och jag vill ha det!

#74 - Jessica Hellström

http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/morklila-stars.html i storlek S skulle jag vilja vinna - bara för att kunna reta sambon min som tycker att alla som har en jumpsuit ser ut som teletubbies :-) Jag skulle älska att få gå runt varje helg i en härligt lila från chilla wear och bara mysa!

#75 - Maria

Favoriten är svart "special edition". Och jag vill vinna därför att det är det ab-so-lut enklaste och mysigaste hemmaplagget när man ska titta på en film med familjen.

#76 - Lena Lundkvist

Jag skulle vilja vinna en grå stars strl M. Jag var så emot den när den kom och nu är jag så nyfiken på att testa :o) den verkar ju så himla skön!

#77 - Tove

Jag gillar "mörklila stars" mest och den skulle sitta fint i strl S.



Varför? För att jumpsuits är så jäkla mysiga! Och min favoritfärg är lila så det skulle vara perfa.

#78 - Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Jag är gärna med och vill vinna denna: http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/morklila-stars.html



Efter graviditeten sitter nästan inga kläder som de ska, då jag är mamma ledig och för det mesta bara är hemma skulle det vara perfekt med ett mys plagg som jag snabbt och enkelt kan dra på mig och som det även är enkelt att amma i. Så jag håller tummarna att jag har turen på min sida den här gången, med en son som växer så det knakar är det svårt att unna sig ett själv! :)

#79 - Alice Hugosson

Gillade mörklila "Stars". Skulle vilja vinna för att jag är så himla frusen av mig och detta är det ultimata mysplagget! Testade min kompis jumpsuit och hon fick inte tillbaka den på hela kvällen haha.

#80 - Emilia

Jag tycker det vore supermysigt att studsa omkring i en sån här dräkt, tänk i sommar efter ett nattbad så drar man på sig den och är hur bekväm som helst!

Om jag vinner skulle jag önska mig den turkosa i storlek M

#81 - Kerstin Miura

Jag skulle välja "vit stars" i stl M för den är supersnygg och skulle passa till alla färgglada byxor.

#82 - EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

En jumpsuit sommar i turkost vore inte helt fel. Stl S



Älskar att mysa runt i en jumpsuit och skönt lite svalare kvällar att kunna hoppa i en sån.



Har tipsat om tävlingen här



http://molnboanna.blogg.se/2012/march/jumpsuit-153.html

#83 - Amanda

SJÄLVKLART är jag med!!



Du gör min dag om jag vinner en jumpsuite. Skulle verkligen behöva det då jag snart åker på vinter semester!



skulle vilja ha Mörklila "Stars" i storlek S

#84 - Anja . 18 år & mamma till Sabina!

Vill vinna Jumpsuit - vinter - svart "special edition". Vore helt perfekt att mysa i under kalla hösten och vintern, och är lite för mycket för min plånbok tyvärr! :)



anjahakanson@hotmail.com

#85 - Emma

Skulle gärna vilja vinna samma som u har, mörklila stars i storlek S. Tycker det är onödigt att t.ex. köpa en Onepiece som kostar över 150€ när man kan få samma komfort med en billigare!

Har också skrivit om tävlingen på min blogg; http://livingasemma.blogg.se/2012/march/ar-med-i-en-tavling.html#comment

:)

#86 - Karin B-M

Åh, en gnutta hopp

i väntan på att den här ensamma mamman ska spara ihop till

en jumpsuit åt sin dotter! Liksom "aaaaaalla har ju en såååååån!"

Så vilken lycka att få överraska liten med en tvåfärgad, svartlila i stl. 10. Håller tummar och tår, så hårt det går.

#87 - Malin

Jag skulle vilja vinna en Mörklila stars: http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/morklila-stars.html i storlek Medium.

Jag skulle vilja vinna en jumpsuit för att jag tycker det är skönt att ha mjukiskläder hemma och tycker att en jumpsuit skulle passa bra! :)

#88 - Cassandra Olsson

Jag är en riktig mys tjej så en Jumpsuit skulle sitta perfekt för mig :)



Skulle jätte gärna vilja ha: http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/presentkort.html

#89 - Sandra

Jag skulle välja grå stars baby åt lilla Oliver, för att han skulle se awesome ut i den samt att den är varm och gosig :)

#90 - johanna :)

jag är såklart med!

jag vill vinna denna! http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/vit-stars.html



motivering: som alla andra har jag alltid velat ha en jumpsuit, min lillasyster fick en i julklapp men inte jag, jag spelar fotboll & om man då ska sticka till en match så är det sjukt smidigt om man bara kan dra över den +++ jag har kollat på denna one piecen super länge och försöker övertala mamma och pappa till att beställa den men så lätt är det inte hahah så därför tävlar jag också! :-)



#91 - Nina Johansson

Jumpsuit - vinter - svart

Då jag har en dotter på 7 månader som kastar mat, så kan bara bära mörkt. Hennes tänder börjar komma så får inte sova nått under nätterna. Är alltid så kallt att kliva upp och få henne att somna om. Skulle vara toppen att vinna denna så jag bara snabbt kan kasta på mig nått snabbt och varmt :). Ser så sjukt mysiga ut. Håller tummarna för mig stenhårt!

#92 - Natalie

Jag är gärna med och skulle vilja vinna den fina lila stars-suiten! http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/morklila-stars.html



Jag är en tjej som har det otroligt jobbigt med mina leder och jag har ont i dem nästan hela tiden. Därför håller jag mig alltid varm för att minska värken och bor i mjukisbyxor och tjocka tröjor när jag är hemma. En gosig och varm jumpsuit vore fantastiskt bra och mycket smidigare än massa olika plagg :) dessutom är den jäkligt snygg!

#93 - Katarina

Jag är gärna med och tävlar om en http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-summer-edition-korta-ben/jumpsuit-sommar-svart.html i stl M. Det var riktigt snyggt tycker jag med en jumpsuit med korta ben! Ser både mysigt och snyggt ut. :)

#94 - Sissi

Jag skulle gärna vilja vinna den här i storlek S: http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/jumpsuit-vinter-svart.html



Jag skulle bli jätteglad om jag vann för att den skulle vara supermysig att ha på sig efter en lång fotografering när jag sitter och redigerar bilder samt myser i soffan framför mina favoritprogram på TV:n



Mejl: enligtsissi@live.se

#95 - Ronja

Vill ha den här:

http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/jumpsuit-vinter-barn-lilasvart.html



Storlek 12 (145-160)



Motivering:

Älskar verkligen jumpsuits, men har bara en som är för liten. Har inte råd att köpa en ny, så detta är ett perfekt tillfälle. Haha, min motivering låter väldigt självisk... Men logiskt tänkt så blir ju alla glada om jag får den eftersom att jag blir glad och när folk ser mig le, blir de också säkert glada (hoppas vi). Haha, sjukt bra motivering. Men vill gärna ha den eftersom att den är väldigt bra att ha en sådan dag då man bara sitter hemma och målar och tecknar. Tack för mig :D

#96 - Malin Andersson

Jag är med och tävlar och jag skulle vilja vinna den vita med stjärnor: http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/vit-stars.html

Jag skulle vilja vinna den bara för att den är otroligt fin och så har jag länge velat ha en jumpsuit och det passar bäst att skaffa en nu tycker jag. Många tycker säkert att det är alldeles för sen nu när vintern är över, men för mig ha vintern och det kalla vädret bara börjat. Jag ska nämligen flytta upp till Kiruna och där är det ju fortfarande vinter och kallt, så det skulle vara perfekt att gå runt i denna så, samtidigt som man är snygg. mail: delfinen_andersson@hotmail.com

#97 - Rebecka

Jumpsuit - sommar - Rosa



Så jävla mysig men ändå sexig. Skulle vilja ha den här att ha hemma och mysa med.

#98 - Elin

Jag skulle vilja vinna http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/vit-stars.html :) Jag fyller år på lördag och har ingen jumpsuit än, så skulle vilja ha en :D

#99 - SjungandeMamman

Hejsan hej!



Jag tänkte vara med och tävla om en ljuvlig "Jumpsuit - sommar - Rosa" som jag kan svansa runt i här hemma i trädgården i sommar. På med fina dressen och ut och spreta med tårna i det gröna gräset tillsammans med familjen, mmm härlig tanke! Känner doften av nyklippt gräs och iskaffe redan =)



Håller en tumme för min sommardröm!

/SjungandeMamman

#100 - Alina

Klart jag är meeed :D Älskar din blogg så bäzzt :33

Jag skulle jätte gärna vilja vinna: http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/morklila-stars.html

Jag vill vinna för att: Om jag vann den skulle jag gett den till min syrra(17år)Hon fyller år den 16/3! Hon har alltid önskat sig en lila jumpsuite, jag vill ge henne en sak som hon verkligen önskar :D Jag vill vara snäll :-) och hon skulle bli jätte glad! Nu hoppas jag verkligen att jag vinner :D <33 Kraam

#101 - Johanna

åh jag skulle helst vilja vinna den lila med stjärnor på. Jag fick barn i september -11 och har haft svårt att gå ner de sista 7 kilona och ibland känner man bara för att gömma kroppen i en såndär. Trots det ska jag faktiskt börja på babysim nästa helg. Målet är att gå ner till målvikten innan sommaren. Det här kunde vara en morot till att göra det! =)



ha det gott

#102 - Ingrid - Mamma till Zelda

Jag är gärna med!



Jag skulle vilja vinna den här snygga dressen http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-summer-edition-korta-ben/jumpsuit-sommar-turkos.html till min sambo. Han ska vara pappaledig med vår lilla tjej i sommar, och när jag är hemma så blir det alla möjliga sportsevenemang på tv som han ska kolla på. Med andra ord mycket mystid! Då vore det perfekt med en sån här dress till honom :)



Kram, Ingrid

#103 - Emelie

Jag deltar gärna!



Jag skulle vilja vinna denna http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/morklila-stars.html .



Som du skrev så är detta rena drömvinsten!! Jag är ofta väldigt sjuk så att få ha en sådan här och gosa i när man är sjuk vore drömmen! Så jag skulle så gärna vilja vinna en sådan här som kan hjälpa mig att tillfriskna när sjukdomen slår till!

#104 - Tessan

Åh:) jag skulle gärna vilja ha en svart vinter:) så snygg! Håller alla tummar och tår...



Kram

#105 - Anette

Jag skulle gärna vilja vinna denna:

http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/morklila-stars.html

Det första jag gör när jag kommer hem från jobbet på kvällen är att byta om till hemmakläder och en sådan här mysig dress skulle då passa helt perfekt att chilla runt i ;-)!

#107 - Denise

Jag hade velat ha en för min mamma hade tyckt en sån var jättemysig men hon spenderar alla pengar på oss barn och unnar aldrig sig själv så detta hade varit en jättefin present till henne! :D Jag hade velat ha

http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/morklila-stars.html

#108 - Pappan Anders

Jag skulle vilja vinna http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-summer-edition-korta-ben/jumpsuit-sommar-turkos.html Den ser skön ut och jag älskar färgen :-) Jag vill vinna den för och mysa runt "som alla andra".

Ha De!

#109 - Rebecka

Hej!

Jag skulle vilja vinna den mörk lila http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/morklila-stars.html

Jag skulle vilja vinna för att jag alltid har velat ha en "one piece" men inte har råd och den här måste vara världens finaste det skulle vara som en dröm för mig att få en sån bara mysa runt i här hemma!

Jag hoppas verkligen jag vinner!:)

#110 - Jenny ♥

Hej!!

Jag skulle vilja ha den som heter baseball nyhet !http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/baseball-nyhet.html



Varför? Jo för att När jag kommer hem på dagarna efter hårt slit så känner jag mig alltid så himla frusen och vill bara ha något riktigt skönt att krypa ner i soffan i. Jag går i genom en väldigt tuff period i mitt liv just nu. det har att göra med allt ifrån kärlek till familjen. När jag äntligen kommer hem och få va själv med mina tankar en stund är jag oftast helt slut frusen ledsen och behöver bara tänka igenom livet och sätt att ta mig vidare på. Problemet? jo att det alltid får bli obekvämä jeans eller alldelles för tajta obekväma mjukisbyxor. Har inte pengar till att spendera på detta. det jag har och får in måste sparas till annat just nu. jag inser att det här nog är ganska svårt att förstå men jag kommer inte på något sett att förklara mig bättre på. Jag hoppas bara verkligen att jag vinner. det skulle ge mig så mycket glädje! ha det så jättebra!



- kram! :)

#111 - Rebecka

Jag skulle vilja vinna vinter svart! http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/jumpsuit-vinter-svart.html



Har alltid velat ha en jumpsuit.. men har inte råd. :c Dels ser den jättemysig ut att ha när man sitter i soffan och myser om kvällarna eller när man sitter och pluggar efter skolan. Sen så är jag dansare, och det skulle vara sjukt coolt att ha en jumpsuit i streeten eller på uppvärmningen i baletten! :D

#112 - Maria

#113 - Moa Sved

Sjukt generös tävling. En jumpsuit (onepiece), har aldrig trott att de har varit min grej, men tror att de skulle bli awesome, jag som bor uppe i kalla jämtland. Och vill ha de varmt dygnet runt! Jag är dansare och alla mina "danspolare" föreslår en jumpsuit då. Så I give it a chance!



Så en vit "starts" står nu på topp för min del! http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/vit-stars.html

#114 - Sonja

Jag skulle villa ha en jumpsuit-USA strl s jag har önskat mig en sån i 9 månader nu!!!!! Och skulle såååååå gärna villa vinna och jag skulle ha på mig den varje dAggggg om jag vann så jag hoppas att jag vinner hoppas jag verkligen !!!!! Och jag skulle bli överlycklig Såå smälld hoppas jag vinnerrrrrrrrrrr!'!!!!!!!!:D och om jag får den ska jag säga till alla exakt alls att köpa därifrån. Och jag eller vi jag inte haft råd till en one. Pice såååååå hoppas jag vinner

#115 - Sonja

Och såååå är jag jäkligttttt frusen när jsg kommer hem på dagarna skulle det inte finnas USA Såå vill jag hz lila stars vit :)

#116 - Anna

Denna vill jag vinna i storlek S.



http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/morklila-stars.html

#117 - Pinja

jag skulll evilja vinna den vita stars i storlek XS, föratt det skulle vara jätte mysigt att mysaq i den då jag gör läxor oxh då kanskekanske skulle den ge mig era skolmotivation önsketänkande

#118 - Lindah

jag är med och vill gärna vinna "Jumpsuit - vinter - svart" - perfekt att strosa runt i här hemma under föräldraledigheten. stl: xs



hoppas hoppas på tur!

#119 - Louise wallén

favorit:"vit stars"

hade varit så skönt,då jag är sjukskriven och har ständig smärta och fryser såå mycket alltid!

Hade varit såå kul att få en sådan här som ett litet glädjerus i vardagen

MVH Louise

#120 - Sandra

Jag är med och skulle vilja vinna mörklila stars eftersom lila är min favoritfärg :D http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/morklila-stars.html



Jag har länge funderat på att köpa en one piece men har aldrig känt att jag har haft råd. Dessutom ser de ju så mysiga ut, det skulle vara helt perfekt att sitta i en sån när man pluggar eller har lite fredagsmys.

#121 - cattis

jag skulle vilja vinna den här: http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/morklila-stars.html



skulle vara pefekt att gå omkring i hela dagen, de dagarna man liksom inte riktigt har tid eller lust att klä på sig vanliga kläder ;)

#122 - Bitte Kråkbo

Skulle hemskt gärna vilja vinna http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/morklila-stars.html så himla fin och mysig.



Har drömt en One Piece jättelänge nu och har varit med i ALLA tävlingar som finns men har aldrig turen. Finns inget jag önskar mig mer än en sån och mysa i på kvällarna då jag är en riktig mysflicka.

#123 - Hannele - mamma till två prinsar

Jag är med och skulle vilja vinna denna: http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/morklila-stars.html för att min gamla har gått sönder så ja jag skulle önska mig en helt ny :)

#124 - Cassandra

Såklart jag är med!



Min favorit är denna:

http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/jumpsuit-vinter-svart.html



Hade varit så himla roligt stt få vinna, då jag inte äger en Onepiece, och lär inte göra det på länge då jag har hemskt dåligt ekonomi :(

Men ska inte sitta o skriva om hur synd det är om mig och blablabla, utan jag vill helt enkelt vinna för jag hade liksom BOTT i den och älskat den! Tycker de är så himla snygga och är riktigt avis på alla som har onepieces :)



Kram Cassandra

#125 - Nenna

Min favorit är Jumpsuit - sommar - Rosa :)



Jag skulle vilja vinna för jag vill :D Hehe. Jag skulle så gärna vilja få en jumpsuit. :)

#126 - Sarah Coolingen ;D

http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/jumpsuit-vinter-gra-barnvuxen.html



skulle jag vilja vinna. Min halvbror har en sån som fyllde 1 år i januari men jag köpte aldrig en present hittade inget. Detta skulle bli ett bra tillfälle, han skulle se ut som en liten isbjörn :D.

Puss och kram Sarah ♥

#127 - Madeleine

Min favorit är såklart: Jumpsuit - vinter - svart. Jag vill vinna den för att jag bor i en villa tillsammans med min familj och den kallaste rummet och såklart mitt rum. Det är riktigt is kallt på kvällarna och det hjälps inte med filtar och täcken och sånt" :/ Jag skulle verkligen vilja ha en jumpsuit så jag slipper frysa haha! :P



Kul tävling och fin blogg du har! :) Kram

#128 - Agnes

Jaa! Jag vill verkligen, verkligen vinna! Du skulle göra hela mitt år! :D Vinner jag så ska jag bosätta mig i den och verkligen bara mysa resten av mitt liv! Jag håller tummarna!



Jag vill i så fall ha Mörklila "Stars" i storlek Small.



Kram /Agnes

#129 - madelene jerner

Hejsan!

Mörklila "Stars" var min favorit! den skulle sitta som ett smäck! på mig i strl L :) jag skulle ha den under mina långa studerande kvällar tillsammans med en kopp chocklad och vem vet kanske en kaka! (tar snart studenten)

#130 - felicia

Vet inte ens om du läser alla kommentarer, men de här lär bli en ganska lång.

Jag bor inte hemma hos mina föräldrar, jag är 14 år. Jag bor i en så kallad jourfamilj och har gjort det i 2 år. Mina föräldrar kan ej ta hand om mig, felet sitter i dom inte i mig. Ska snart bli placerat i ett familjehem istället. Allt de här innebär att jag inte har samma ekonomi som alla andra. Anledningen till att jag får saker är ifall något går sönder. Annars får jag ingenting. Har alltså gått i samma kläder ett tag och skulle gärna vilja ha någonting nytt. Så jag kan bli lite gladare och komma ur min depression lite, skämt åsido. Men jag har faktiskt velat ha en onepiece ett bra tag, nu är de här ju inte de märket. Men i samma princip. Och jag tycker att Mörklila "Stars" skulle vara jättefin. Jag skulle isånnfall ha den i storlek small. Det skulle verkligen vara en dröm att vinna den. Min mail står där uppe ifall jag skulle ha turen att vinna! Får hålla alla tummar och tår. <3

#131 - Sanna

MIn kommentar kanske inte överglänser alla andras, men jag skulle vilja ha en turkos sommar jumpsuit, för på sommaren längtar man bara till kvälarna då man sitter och myser i sin. Men det är lite för varmt på sommaren. Med en vinter jumpsuite.

#133 - sandra h lind

jag gillar Mörklila "Stars" i storlek small.

jag har alltid velat ha en jumpsuit, den har stått som etta på både önskelistan till jul och födelsedag, men jag har inte fått någon. jag skulle bli superglad om jag vann, den kommer att bli välanvänd kan jag lova:)



mvh sandra

#134 - malin

Min favorit är "vit stars".

Jag skulle jättegärna vilja vinna för att jag älskar jumpsuits! Dom är praktiska och så himla sköna Min har gått sönder så skulle behöva en ny!:)

#135 - Fannie

Hej

Oj vilken rolig tävling!

Min favorit är mörklila-stars.

Jag tycker den verkligen är jättefin!

Jag skulle vilja vinna för jag älskar verkligen att ha på mig mysiga kläder, och mjukisdressar är så himla sköna! Jag älskar mysiga hemmakvällar med familjen och då passar ju en jumpsuit perfekt!

#136 - Anna-Karin Österström

JUMPSUIT SOMMAR TURKOS den skulle jag välja att mysa i denna sommar hoppas på turen så jag får med mitt barnbarn busa i en riktig jumpsuit.

#137 - Madelen !

Jag är med och skulle jätte gärna vilja vinna den här http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/rosa-stars-barn-vuxen.html



Varför jag ska vinna är för att jag oftast fryser väldigt mycket på vintern och gillar att mysa ner mig i en filt eller varför inte ett varmt täcke framför tvn. Skulle självklart använda den hela tiden även på sommaren eftersom jag är en riktigt fryslort!



Håller tummar och tår på att jag vinner nu!

#138 - Mikaela N

Mörklila "Stars" tycker jag om bäst alla va fina men jag älskar lila så det avgjorde saken :P. Jag skulle vilja vinna för att det är underbart att komma hem från jobbet å få hoppa ut sina jobbarkläder och in i en jumpsuit hur mysigt som hälst! :D

#139 - Lisa

Jag är med och vill vinna den här:

http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/morklila-stars.html



Jag vill vinna för att jag har bara en jumpsuit. Och den är nästan för liten, plus det så har det en massa fläckar av allt möjligt som inte går att få bort. Så jag skulle bli jätte glad om jag vann. Den skulle användas ofta!:)

#140 - Isabelle ~ ena halvan av en modeblogg

Är gärna med!



Om jag vinner vill jag ha: http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/jumpsuit-vinter-gra-barnvuxen.html



Jag skulle ge den till min bästa kompis som ligger på sjukhus och kommer vara där i några månader, den här skulle hon kunna mysa runt i!

#141 - Aylin Hanna Deyhim

Åh gud va kul har alltid vealt ha en jumsuit!

Min favorit är http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/jumpsuit-vinter-gra-barnvuxen.html



Jag skulle jättegärna vilja ha en jumpsuit, alla jag känner har en utan mig haha känner mig lite utanför. Den skulle vara perfekt för alla resor, något att mysa in i när man sitter på planet vilket skulle vara perfekt för att jag reser en hel del! Och även för myskvällarna här hemma :)

#143 - Debbie- Mamma till 2 Prinsar ♥

jag är med och tävlar.

min favorit är denna: Vit "stars"

jag skulle vilja vinna då jag verkligen verkligen vill ha en suit! Jag är mammaledig och hemma väldigt mycket så en skön dress hade passat mig perfekt!

#144 - Malin Christiansson

Den svarta "special edition" är läcker. Min sons tjej skulle tycka att den är göör läcker. pasar henne perfekt!!!!

#145 - Elin Berg

Hello!

Jag skulle gärna vinna den sjukt snygga "baseball". Det roliga är att jag har gått runt i all denna tid och sagt att det är så sjukt fult och att jag aldrig kommer att köpa en. Men nu har jag börjat ÄLSKA dem. och efter jag fick se denna baseball så vill jag bara ha en jumpsuit ännu mer. hoppas hoppas =)

#146 - Beatrice

Hej!

Jag skulle bli så otroligt glad om jag vann jumpsuiten "Stars" i vuxenmodell storlek medium i rosa! Jag skulle ge den till min underbara mamma som drömmer om en jumpsuit att mysa i! :)

#147 - Ch

Hej!

Jag tycker mest om denna: http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/morklila-stars.html



Jag skulle vilja vinna för att jag är väldigt frusen av mig, och min kusin som har en jumpsuit säger att de är jättevarma och mysiga. Perfekt att krypa upp i soffan i den med en bra bok :)

#148 - Ch

vet inte om jag fick med mailadress i min kommentar, men den finns i den här i alla fall :)

#149 - Karolina

Självklart vill jag vara med och tävla! Gillar mörklila stars bäst.



Jag tycker det ser så skönt ut när min kompis dotter på 9 månader myser i sina jumpsuits. Hade varit riktigt roligt att ha en egen nu när jag ska vara barnvakt åt henne 31/3 så hennes föräldrar får en kväll för sig själva. Då skulle hon och jag kunna mysa ihop i soffan och läsa bok medans hennes föräldrar är ute och roar sig.

#150 - Paul

Jag hade gärna velat ge en jumpsuit till min älskade fru. Hon gillar myskläder och hade blivit jätteglad om hon fick en. Kan riktigt se hur glad hon hade blivit framför mig :-))

http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/rosa-stars-barn-vuxen.html



Ha en trevlig dag

Paul

#151 - Jens

ÅÅÅÅÅÅÅ skulle VERKLIGEN vilja vinna en Jumpsuite till min fru som har tjatat länge nog efter en sådan:) Hon har lyckats gått ner 15kg nu efter hårt slit och träning så jag skulle verkligen vilja överaska henne med en Mörklila eller rosa "Stars" i stl M. Hon skulle blir överlycklig och det är hon verkligen värd min fru! Håller tummarna nu då:)

#152 - Emelie

http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/rosa-stars-barn-vuxen.html

Storlek M

Jag fryser ständigt i min kalla lägenhet och vill slippa sätta på el-elementet hela tiden och få så dyr elräkning.Jumpsuiten värmer men sparar ström som en lågenergilampa.

#153 - Linda Nilsson

jag skulle gärna vilja vinna en jumpsuit eftersom jag alltid är sist med att köpa det senaste.. Har varit på g flera gånger men det blir aldrig av pga av olika anledningar. Den svarta från vinetrkollektionen var ju fantastiskt fin! Strl M

#154 - Samira

Hej! Jag skulle jättegärna vilja vinna eftersom att jag har flyttat in till en egen lägenhet och eftersom jag inte har råd att köpa mattor än så fryseeer jag i lägenheten haha.. Denna skulle jag jättegärna vilja vinna! http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/jumpsuit-vinter-svart-special-edition.html

#155 - Jennysen

Jag skulle vilja vinna den "Rosa Stars" (http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/rosa-stars-barn-vuxen.html) och det för att jag reser mycket med buss ut i Europa och det vore det perfekta reseplagget! :)

#156 - Anonym

mörklila stars hade fallit mig i smaken! Min syster äger en liknande och jag är så avis ! Svårt att motivera och slå alla andras motiveringar här men jag lovar i alla fall att ni hade gjort mig till världens lyckligaste tjej! haha, har varit sjuk i mer än en vecka. detta hade piggat upp mig lite, och hade verkligen hellre velat vara sjuk i en sån här! fin blogg :))

#157 - Caroline

Jag är med och skulle vilja vinna den här:

http://www.chillawear.se/sv/sortiment/jumpsuit-winter-edition/jumpsuit-vinter-svart.html



Älskar att gå i mjukiskläder efter en dag på jobbet.

Fryser lätt när jag sitter still på kvällen och en jumpsuit skulle värma bra.

#158 - JoHaNNa - Alltid Ny Tävling På Måndagar!

jag är med :)

jag skulle vilja vinna denna - Rosa "Stars" Barn - vuxen

för att det är min födelsedag idag och jag har önskat mej en jumpsuit, men jag vet att jag inte kommer få någon :( så hoppas på att vinna en istället som en extra födelsedagspresent. extra och den bästa :)

#159 - Matilda

Om jag vann en jumpsuit så skulle jag önska mig en Rosa "Stars", i storlek medium. Jag har aldrig vunnit något i hela mitt liv och skulle bli överlycklig över en jumpsuit!!

#160 - Lotten

Att ha en White stars i vinterkylan som hälsar på igen

Skulle vara som att få en bamsekram av en kär vän

En supersnygg dress som utstrålar värme, trygghet och lycka.

Jag skulle att en White stars min kropp får smycka.



#161 - Annika Nilsson

Grå stars är min favorit!

Är tyvärr arbetslös igen efter en kort sejour hos en oseriös arbetsgivare. Går alltså hemma och "dräller" om dagarna och skulle tycka att det var mysigt att få göra det i en jumpsuit! Dessutom skulle det vara lite plåster på såren efter allt som hänt.

#162 - Caroline Drakvik

Mörklila "Stars" är min favorit och jag skulle vilja vinna för att jag inte har några schysta "myskläder". Det jag går klädd i hemma är enbart utslitna stora t-shirts med reklam logga och pösiga mjuksbyxor.

#163 - Kristina K

Vet vikten av egenlyx när det finns slantar över,

likväl står jag hos barnen och funderar på vad de behöver...

När barnen fått sitt är det dags för mitt,

då vänder jag plånboken upp och ner,

det kommer några kronor - inte mer!

Det känns faktiskt lite trist,

att jag själv i prioteringen alltid kommer sist.

Så denna småbarnsmor norr om Piteälv,

som är attans dålig på att unna sig själv,

kan både tro och tycka,

att mörklila jumpsuit från Maria leder till glädjefnatt och hejdundrande lycka!

#164 - Heidi Lundgren

Grå Stars fångade min uppmärksamhet. Många andra färger drar till sig hår och damm när man går runt och myser, men grått är neutralt.. Förövrigt var den sjukt läcker.



Jag är sjukskriven och spenderar den mesta tiden inom husets fyra väggar. Mjukisbyxor är min bästa vän, och går i omgångar i tvätten. Därav är jag kär i Chilla Wears dressar, dom ser mjuka behagliga och glipfria ut. Det perfekta mysplagget, och inte heller behöver jag tänka på vilken tröja jag ska sätta på mig.. Allt i ett för mina mysdagar framför tvn. Ultimata!

#165 - Linnea

jag älskar att mysa! jag och mina vänner brukar fredagsmysa och vi brukar köra "all in" mys (som vi kallar det) eftersom jag inte har några riktiga myskläder brukar dom bli lite besvikna på mig när jag kommer i mina jeans. så det skulle vara helt grymt om jag kunde överraska dom och komma i det mysigaste av alla mys-plagg http://www.chillawear.se/sv/sortiment/chilladress/jumpsuit-vinter-gra-barnvuxen.html !!!

#166 - Pernilla W

Åh...nu sucktar jag Så...!

Hoppas med lite tur att jag en grå Chilladress lyckas Få!

Då skulle jag jubla och Hoppa,

och humöret en aning Toppa :)

...känner mig lite ledsen :(

Är hemma med min lilla kille 5 år som brutit benet (det var jag som trillade på honom när han skulle fånga mig) så denna dress skulle komma väl till pass när vi är hemma och Myser, så jag inte Fryser!

Denna önskar sig frusna mamman: http://www.chillawear.se/sv/sortiment/chilladress/jumpsuit-vinter-gra-barnvuxen.html i storlek M

#167 - Kajsa

Jag är med!

Denna:

http://www.chillawear.se/sv/sortiment/chilladress/rosa-stars-barn-vuxen.html



Hade velat vinna för att jag tycker att de ser helt sjukt mysiga ut och det är så underbart skönt att mysa på kvällen till en film och med en sån på hade det varit ännu mysigare hihi :) Och att kunna mysa med en sån när man kommer hem från stallet och fryser hade varit underbart!



Länkat här btw:

http://roligabloggtavlingar.blogg.se/2012/march/tavla-om-en-jumpsuit-1.html

#168 - Awa Vik

Grå stars i storlek M



Vore ju helt toppen!

Har nyligen gjort kejsarsnitt och alla kläder gör ont!

Med denna skulle jag både se bra ut och må bra för en gångs skull!

#169 - Lotten

Såg att jag hade missat ett ord ska ju givetvis stå



Att ha en White stars i vinterkylan som hälsar på igen

Skulle vara som att få en bamsekram av en kär vän

En supersnygg dress som utstrålar värme, trygghet och lycka.

Jag skulle önska att en White stars min kropp får smycka.

#170 - Stina

Hallå där,

vem vill inte ha en sådan gosig dräkt att krypa upp i soffan med?

Min favorit är helt klart den lila med stjärnor på!



Ha det så bra :)