Let's scrabble the world (pt. I)



Jag drabbades av ett akut kreativt infall och var tvungen att leta fram vårt Alfapet ur skåpet och en gammal vägkarta ur min bil (som är nytvättad tack vare en snäll pojkvän). Fler bilder kommer en annan gång. Förlåt mamma för att jag spred ut mina bokstäver över golvet när du skulle dammsuga! ;)
#1 - Nicole [ Foto & Vardag ]

Hej! Kan du kolla in mina senaste bilder? Jag skulle bli väldigt glad om du kommenterade också! :)



http://twinstars.blogg.se/2012/march/forest-1.html#comment

#2 - aina [fotoblogg]

Superfina bilder :)

#3 - Maria

Aina: Taack så mycket! :D

#4 - Annika

Fina bilder och bra texter :)

#5 - Fanny

#6 - Fanny

sv: tack så mycket! Gillar dina bilder! :)

#7 - Ellen

Vilka fina bilder det blev! :)

sv: Hehe, kaffe har jag inte riktigt vågat mig på ännu. Inte svart i alla fall, latte och cappuccino är ju alltid gott! ;)

#8 - Linnea

awesome bilder!

#9 - Ellen (alatariel)

Verkligen super fina bilder, tycker om kombinationen med kartan och bokstäverna. :D

Svar: Ja det var verkligen fint, men det skulle ha varit ennu finare ljus före vi for ut. Men vi var så himla långsamma. :P

#10 - Maria

Tack så mycket finisar! Jag blir verkligen superglad av era kommentarer :D

#11 - Maria

snygga bilder!

#12 - Sandra foto och vardag ♥

Gud så fina bilder! :D