Inga bekymmer



Hoppsan. Jag hade visst en deadline till ett skolarbete imorgon så jag fick slänga ihop någonting ytterst ogenomtänkt och halvfärdigt nu ikväll. Det känns nästan lite fel att skicka in en så värdelös fallbeskrivning för förebyggande elevvård, men äh. Jag orkar inte ta skolarbete så seriöst just nu. Huvudsaken är att jag får kursen godkänd.



Istället för att oroa mig i onödan tänkte jag gå och ladda upp med lite sömn inför morgondagens mastodontarbetspass. Jag ska jobba som en liten gris mellan halv ett och klockan nio. Det är ju i princip hela dagen! Jestanes. Men sedan åker jag till Karis och Ekenäs för att popkalasa med fantastiska människor hela lördagen. Med en mellanlandning i Vasa imorgon kväll då förstås. Fina saker. Jag fick förresten övertalat min pojkvän, så det blir Provinssi nästa fredag för vår del. Som sagt, fina saker. :) Iiih.
#1 - EmmA

sv: tack! :)

#2 - daniela

man blir så glad av din blogg! :)

#3 - serpensalbus

Du hade nåt inlägg way back om den där låten Call Me Maybe, så jag tänkte du kanske uppskattar den här videon :P http://www.youtube.com/watch?v=hX1YVzdnpEc

#4 - serpensalbus

Du hade ett inlägg way back om låten Call me Maybe så jag tänkte att du kanske skulle uppskatta den här



http://www.youtube.com/watch?v=hX1YVzdnpEc

#5 - Maria

Daniela: Så underbart roligt att höra! :) Tack fina du.



Serpensalbus: Hahaha, så fruktansvärt roligt! :D Jag visste inte att Obama var sådär bra på att sjunga. Den här var också kul: http://youtu.be/OWgO9-AIROI

Men ärligt talat, hur mycket jobb ligger inte bakom videorna? Det måste ju ha tagit evigheter att hitta de rätta orden i hans tal.