Förändringens vindar blåser

 
Det är såna här dagar man önskar att man var bästa kompis med en riktigt bra webbdesigner. Jag har kämpat med CSS och HTML hela dagen och googlat, testat mig fram och slitit mitt hår. En paus för att posta brev, fixa bankärenden och besöka kyrkogården blev det och sedan har jag fortsatt kämpa. Men jag kommer ingenvart och snart ger jag upp. Suck, så jobbigt det är. Tur att det är lite regnigt idag i alla fall.
#1 - maria

vad håller du på med?!

Svar: Det du... ;) Hemliga saker är i görningen.
TIDSTJUVEN

#2 - Annika

Har så många ideer på hur jag vill att min blogg skall se ut, men jag får det inte till någonting. Fattar noll av HTML koder, resulterar i att jag inte orkar börja på med något eftersom man bara blir frustrerad... men då tror jag att blogg.se är lättare än blogspot när man skall ändra designen.

Svar: Samma här. Jag har alltid tusen idéer som jag inte har en aning om hur jag ska kunna förverkliga. Tacka vet jag Google, där får man i alla fall lite hjälp (även om man inte klarar av att förverkliga ens en fjärdedel av alla idéer man har). Jag vet inte hur Blogspot fungerar, men Blogg.se's system är i alla fall himla komplicerat. Man måste liksom bygga upp allt från grunden på egen hand.
TIDSTJUVEN

#3 - Isabell

Svar: Jamen visst, står ingen info nånstans om att det skulle vara nåt fel heller... Har du fått nya blogg.se?

Svar: Eller hur! Jadå, jag fick det för evigheter sedan. Har du också fått det?
TIDSTJUVEN

#4 - emma

Fin bild:)

Svar: Tack ska du ha Emma! :)
TIDSTJUVEN

#5 - Fotograf Sandra

Halloj sötnos ♥
Mysig blogg och fina bilder!

Hur tillbringar du dagen?
Puss & kram

Svar: Tack så mycket! Jag har bara tagit det lugnt idag. :)
TIDSTJUVEN