I en rosablommig klänning



Och så närmar sig klockan tre och jag råkade jag sitta uppe alldeles för länge som vanligt. Nåja, jag har inte bråttom någonstans imorgon utan far till Vasa först på eftermiddagen. Skönt. Nu ska jag gå och lägga mig och drömma fina drömmar om ljumma sommarkvällar.
#1 - Linzie Neon

Hej! Tänkte bara tipsa om att jag har en bloggtävling just nu, där du kan vinna ett fint pris! <3

Om du vill så kan du gå in och anmäla dig till tävlingen här: http://sockerbubbla.blogspot.com/2012/01/bloggtavling.html <3

#2 - Maria

Svar- Jaaaa, dom är bäst!!!! :D

#3 - Annika

SV: Tack :) De var goda också ^^

#4 - . Pjumas . ♥

Svar: Ja, det är ju det :) Tur hade jag mamma med igår, men imorgon måste jag åka helt själv till viking line terminalen för att hämta hem dem :) Men, kanske jag inte tappar bort mig :P

#5 - JOZ♡

sv: Tack :D Ohja, fast de ä så jobbigt när man aldrig blir nöjd :/ xD

#6 - ann-sofie

svar: ja verkligen, vanliga foton har definitivt sin charm :) det gäller bara att få ordna dem så de inte lämnar i fodralen.



riktigt fin bild!