Påskharen Dipsy



Det här gott om finbesök här i byn nu över påsken. Dipsy kom på besök från södra Finland tillsammans med min faster och J. Likt förra året fick han givetvis utstå skammen att ikläda sig kaninören (som jag sydde för ett år sedan) påsken till ära. Han verkade dock inte det minsta missnöjd, utan låg bara lugnt i gungstolen hos farmor och farfar och poserade. Knäppiskatten. :)
#1 - Jennie & FrökenFlis

det var den sötaste lilla påskharrekissen jag sett :)

#2 - Katarina

Sötare än påskharen! ;)

#3 - Annika

Guuud så söt, sku aldrig få lägg nå sånt där på vår katt :D

#4 - CJ

Dagens sötaste! :) Tack och detsamma, Glad Påsk!

#5 - Sarah

Men guuuud vad söt :)

#6 - Emma says style, love & rock and roll.

hahaha det var då det sötaste :D

#7 - Hemmakatten

Vilken sötnos! :) Glad påsk!

#8 - Malin Sundin

åh så sött :)

#9 - Heidi

Sv: Jo, den var riktigt god.

Hoppas du haft en bra lördag! :)

#10 - wilma

Hej, vill du vara med i Veckans Blogg? Jag väljer ut några vinnare nästa söndag.

Klicka bara på länken om det låter intressant!

http://wilmmmaa.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html

Hej då! :)

#11 - Anonym

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se

#12 - Melissa - Den brutala sanningen!

Kikar in och hoppas ni haft en bra påskhelg hittills :)

Även om de hälsningarna nog är urtjatade vid de här laget :D



- Dagens inlägg -

1000tals krigshundar avlivas

#13 - Ellen

Va sött :)

#14 - Sandra

Söööt =)

#15 - oroshjärta

Men gudars så söt!

#16 - Sandra

Hahaha lille kissen då! :D

Btw, snygga bilder i din blogg! =)

#17 - Turid

Tack snälla. Hi hi, så söt katt!:-)

#18 - Simon Glimholt

Haha söt! Fina bilder! =)

#19 - Moa

gud vad söt! :)