High heels



Skopunkten hade rea på massor med finheter, så jag kom hem med dessa snyggingar. När jag ska använda dem har jag ingen aning om, men de kostade bara 149 kronor. :) De får nog följa med i packningen till soliga Vasa idag. Den kommande veckan har massor av roligt program inprickat, och först på schemat står en träff med Christina om ett par timmar.
#1 - maria

var nånstans ska ni befinna er?! ifall jag råkar cykla förbi :)

#2 - Maria

Maria: Vi är hos Christina :)

#3 - Pia

Skorna är verkligen snygga, och billiga var de! Bra kap :)

#4 - Christina

Snygga skor! :)

#5 - Hanna

Ooh, det ser ut som att ja behöver ta ett varv via skopunkten här i Åbo o granska deras utbud =D

Ja behöver ju för allt i världen fira mina stipendier o det inkommande sommarlovet ;)

#6 - Maria

Pia: Nu är det bara att hoppas att fötterna inte dör efter en kväll i dem... ;)



Christina: Thanks! :D Årsfest nästa då ;)



Hanna: Oj, finns det Skopunkten i Åbo? Häftigt. :) Jag tycker absolut att du måste ta en sväng där via och bränna lite stipendiepengar, haha ;)

#7 - Hanna

Joo, de öppnade i Helsingfors, Åbo o Tammerfors i höstas =D Så ja behöver nog ta ett besök dit jo ;)

#8 - Maria

Hanna: Aha, det visste jag inte :D Skopunkten som är så bra! Det är liksom helt överkomliga priser på allting.