Polaroidbilder



Jag tycker att polaroidbilder är otroligt tjusiga. Visste ni att det finns ett jätteenkelt sätt att fixa polaroidbilderna direkt i datorn? Gå in på polaroid.net och ladda ner polaroidprogrammet gratis till din dator. Det går snabbt att installera det, och sedan är det bara att dra in bilden man vill göra en polaroid av i kameran. Det bästa är att man får se på när bilden "framkallas". Testa! :D



Nu ska jag snart iväg till högstadiet för att vikariera. Jag hade ändå bara tänkt sova idag, så högstadieläraren som ringde igår kväll hade verkligen perfekt timing.
#1 - Annika

Vänta lite nu... ha du fått börja vikariera i högstadiet? va har du för ämnen där då?

#2 - Sandra N

Det är ju så charmigt med polaroidbilder och andra "gamla och ickeperfekta... Det är därför jag kör med telefonbilder också, för att de blir perfekta på ett operfekt sätt ;)

#3 - Katarina

Lilla katten var ju underbar!

Kul att vikariera i högstadiet (och utmaning!!)

#4 - Helena

Söta du

#5 - Ninoz

Polaroid bilderna är så snygga :) Vill själv ha en sån kamera! Missa inte min tävling också om ett smyckeset :)

#6 - Viktoria

Brukar du vara inne på msn? :)

#7 - Lovisa

Åh det var ju jätteroligt! Tog ett litet tag dock innan jag fattade att kameran la in bilderna själv när de var klara, jag satt och klicka och klicka men fick inte riktigt tag om dem haha. Men tack så mycket, han kommer nog flitigt användas! :)