Tävling: Vinn muffinsformar

Nu är det dags för en tävling som jag hoppas att ni gillar. :) Vinsten är en stor hög med muffinsformar (ca 100 stycken) från Kalasform.se - varje cupcakebagares drömvinst. Man behöver ingen blogg för att delta.



För att vara med och tävla:

- Kommentera det här inlägget och berätta vem du skulle bjuda på muffins om du vann.
- Kom ihåg att fylla i din e-postadress så att jag kan kontakta dig om du vinner.

Vill du ha dubbel vinstchans? (inget måste)
- Skriv ett inlägg om tävlingen på din blogg och länka till mig och Kalasform.se.
- Skicka med länken till ditt inlägg när du kommenterar här.

Tävlingen pågår till och med den 1 juni.

Lycka till! :)
#1 - pinja

Jag skulle bjuda till min systersdoter föratt hon ääälskar muffins och föratt jag saknar henne grymt mycket(:

#2 - maria

jag skulle bjuda min bror som fyllde år för en vecka sen, och hans fru, alltså min svägerska, som fyllde för några dagar sen - och göra cupcakesen med underbar rosa frosting - för att fira deras första bröllopsdag som var för 1o dagar sedan <3

#3 - L y d i a

svar / Thanks!

#4 - milo

oj! jag har stora planer på att rustera om ett hörn av balkongen till ett mysigt litet näste med filtar, dynor och tyger där jag kan överraska mina vänner med te och något nybakt. Högst antagligen muffins, för det är mina favoritbakverk, så formarna skulle åtminstone ha åtgång :D

#5 - RABBITSFOOT

Oh detta skulle jag vilja vinna! Jag skulle baka muffins hela dagarna så jag hade frysen full tills släkt och vänner kommer och hälsar på oss i oktober då våran bebis är beräknad att titta ut :) så jag skulle alltså bjuda släkt och vänner på muffins om jag vann!

#6 - Elin

Muffins? Cupcakes ju :D

Jag skulle självklart bjuda min lillkusin på cupcakes, hon fullkomligt älskar mina egendesignade cupcakes!! :D

#7 - Angelica

Jag skulle överraska min familj med nybakade muffins en dag! :)

#8 - Sandra

Jag skulle bjuda mina jobbarkompisar på mitt nya jobb, för att det är ett så härligt gäng som förtjänar goda muffins i fina formar :)

#9 - M E R E I

- Trevlig helg!

#10 - Sofie

Jag skulle baka muffins med min son, och sen skulle han få äta dem! :)

#11 - Miss E

Jag är på!!! :D

#12 - Sandra

Åhh, min mormor skulle äntligen få smaka mina after eight-cupcakes. Hon gick bort innan jag hade upptäckt receptet.

#13 - Jessica Hellström

Jag skulle bjuda mina grannar på ljuvliga muffins för det vet jag att de gillar :-) Alltid roligt att komma över med hembakat, alltid lika uppskattat oxå :-) Jättefina muffinsformar som kommer bli helt underbara i sommar!

#14 - Saga

Jag skulle bjuda min underbara söta mamma!

#15 - linnea [FOTOBLOGG]

Jag skulle bjuda min mamma som alltid ställer upp för mig och hon är lika söt som en muffins :)

Och för att både jag om mamma älskar och baka och då kan ju alla våra muffinsar få färgglada formar så att vi kan bjuda till speciella tillfällen. :)

Och vi kan kanske även smyga oss på att börja göra cupcakes så blir det ju ännu mer färgglatt ! :)



Här är mitt inlägg ! :)

#16 - linnea [FOTOBLOGG]

Jag skulle bjuda min mamma som alltid ställer upp för mig och hon är lika söt som en muffins :)

Och för att både jag om mamma älskar och baka och då kan ju alla våra muffinsar få färgglada formar så att vi kan bjuda till speciella tillfällen. :)

Och vi kan kanske även smyga oss på att börja göra cupcakes så blir det ju ännu mer färgglatt ! :)



Här är mitt inlägg ! :) (glömde skriva det i det andra)



http://linneaaakesson.blogg.se/2011/may/tavling.html

#17 - Viktoria

Kan du inte ha ett Harry Potter inlägg!? Där du berättar om böckerna, hur du upptäckte Harry Potter, hur gammal du var, hur många gånger du läst böckerna etc.



Är ett HP - Fan!

#18 - sarah

gud vad snygga =) hur är det ??

#19 - Nattouleh

En dag i början av mitt och min mans förhållande, innan vi hade flyttat ihop, skrev han till mig på Facebook. Han sa att jag skulle gå ut och titta på något. Jag, galen och nykär som jag var, sprang ut i regnet i bara linnet. Solen sken, trots att regnet forsade ner, och mitt över hustaket såg jag två regnbågar. Sunshine in the rain, love is still the same... Låtens text stämde bra in på oss, då min fina Aboudi blev tvungen att åka tillbaka till sitt hemland för att ansöka om familjeanknytning till mig. I ett halvår var han på en annan kontinent, men de där regnbågarna måste varit ett gott omen, för nu är han tillbaka och snart firar vi vår första bröllopsdag. Så har jag planerat att bjuda honom på regnbågscupcakes som en liten påminnelse om den där första tiden... Om jag vann den här tävlingen skulle jag definitivt bjuda honom, den finaste mannen i världen.

//Nattouleh

http://nattouleh.blogg.se/2011/may/fin-form.html

#20 - Anna L

Klart jag vill vara med. Vill bjuda min underbara mamma på muffins som alltid ställer upp för mig när jag behöver hjälp. Hon finns där i alla lägen



Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/05/muffinsformar_22.html

#21 - dagenskreativa

Gud så söta:) Jag skulle baka goda muffins i det söta formarna & sedan åka & hälsa på min bror & hans familj & bjuda på lite fika i det fina vädret:)

#22 - anna

Jag skulle baka massa muffins och dela med mig till mitt så kallade UNDERBARA filmgäng och fira vår TREDJE sommar tillsammans med dessa muffinsar! Ute vid havet, i mitten av Juni:) Drygt 8 var skulle det bli, herre guud! :D Det skulle vara något tror ja!! :D

Kraam !

#23 - L i n n e a Foto & Vardag

Jag är jättegärna med och tävlar :) Jättefina formar.

Om jag vann skulle jag bjuda min underbara vänner på mumaiga,fina cupcakes eftersom dom älskar det i dessa formar.



Har också länkat! http://linneatavlar.blogg.se/2011/may/tavling-hos-tidstjuven.html#comment

#24 - mikaela

jag skulle fixa en avskedsfest med massa muffins när en stor del av mina vänner (och förhoppningsvis jag själv) till hösten drar iväg till åbo!

#25 - nettan

Till barn självklart- de gillar muffins och dessutom skulle de tycka det var jättekul med snyggt papper- iallafall alla flickor!



nettan

#26 - Teskedsmamman Tant Svartlok

Jag skulle bjuda min son, bonusson och granndotter på färgglada muffins! De har glutenintolerans alla tre och får titta på när alla andra äter gott fika...



Länkat: http://teskedtavlar.blogspot.com/2011/05/kalasformse.html

Jag nås bäst på teskedsmamman@hotmail.com

#27 - Matilda Sigemo

Jag skulle bjuda min granne på muffins för att hon älskar de och är så himla duktig på att baka själv. :)

#28 - Emelie

Jag skulle bjuda hem min klass till mig på sommarlovat och bjuda varenda en på en nybakt cupcake... mm..

#29 - Jessi

Jag skulle baka fina cupcakes i dessa fina formar. Cupcakesen skulle jag sedan bjuda min underbara elever på, då vi har utflykt i slutet av terminen. Jag skulle även spara en cupcake till min fantastiska pojkvän som kommer hem från Thailand i juni, efter att ha varit där i 10 månader... Ja och en till mig själv såklart så vi kan avnjuta dem tillsammans ;)

#30 - jenn

Klart att jag vill vara med! Jag ska gifta mig i sommar och mina gaster skal fa njuta av min mammas goda cupkaes! De skulle bli annu finare i dessa vackra formar!



http://barbados.blogg.se/2011/may/1-juni-muffins-formar.html

#31 - Spacegirl

Jag skulle bjuda min bästa kompis - hon gillar cupcakes lika mycket som jag gör.

Blogglänk

http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/may/1-juni-vinn-cupcakeformar.html

#32 - En helt vanlig Isabell

Jag skulle bjuda på härliga sommarmuffins med alla sorters bär och göra en härlig skogsbärsfrosting till, mumma!

#33 - Malin H

Jag är med och tävlar! Om jag vann skulle jag bjuda min mormor på ett par goda muffins. Hon brukar alltid bjuda mig på hembakat fika så nu tycker jag att det är min tur att baka nått åt henne :)

holgersson.malin@gmail.com

#34 - Jenny Sjöberg

Jag gillar muffins och med sådana här snygga formar blir de säkert ännu godare! :P

Jag ska bjuda mitt brorsbarn som är ett riktigt kakmonster. Bäst att lägga undan några muffins innan bara, så jag får smaka någon själv... :)



Tipsat här:

http://jennyjon.bloggplatsen.se/2011/05/23/5425661-tavling-vinn-muffinsformar/

#35 - Elin Jonsson

Hej hej klart att man är med och tävlar! Skulle bjuda mina barn på dem och deras mor och far föräldrar så klart, för att de alltid ställer upp för oss!!! =)



håller tummarna



KRAM

#36 - Sofie L

Jag skulle bjuda min älskade mor pà muffins för att hon är världens finaste mamma som alltid finns vid min sida <3



Länkar i bloggen

http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/may/1-juni-muffinsformar-fran-kalasformse.html



MVH

Sofie



#37 - Fia

Jag skulle vilja vinna för att baka finfina muffins och bjuda min mamma på som försenade Mors Dag-present!

#38 - Inga-Lill

Om jag vinner, då skulle jag tillsammans med mina elever i skolan baka till dem och deras föräldrar och syskon. Vi ska ha sommarfest och vi kommer bli ca 80personer. De formar som blir över får jag ha att baka tillsammans med barnbarnen. Håller tummarna för min lott.

Må så gott och Njut av våren, och snart är sommaren här!

#39 - TinaZ

Jag är gärna med. Jag skulle bjuda mina underbara föräldrar som har ställt upp så mycket för mig. Jag har länkat på bloggen: http://bloggtvlingar.blogspot.com/2011/05/tavla-hos-tidstjuven-sa-kan-du-vinna.html

#40 - Viktoria

Hejsan! Jag är gärna med och tävlar! Jag skulle bjuda hela släkten på muffins på ett enda stort muffinskalas! :D

Jag har länkat här för extra vinstchans: http://imtoooldforthisshittavlar.blogg.se/2011/may/tavling-hos-tidstjuven.html

#41 - Linda

Im in!



#42 - Carola L

Jag vill bjuda min mormor som fyller 80 år. Annars är det alltid hon som bakar :-)



Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/may/muffinsformar-1.html

#43 - Cissi

Jag skulle bjuda mina föräldrar på muffins för att de betyder så mycket för mig och gör såååå mycke för mig!



#44 - liselotte

Är gärna med och tävlar, skulle bjuda min son på muffins, har länkat för större chans http://liselottess.blogspot.com/2011/05/muffinsformar-16.html

#45 - Tina

Jag skulle överaska hela min familj på muffins, eftersom vi alla vet att jag i princip aldrig bakar något :P

#46 - Hanna Olsson

Hej är med. Jag tipsar här: http://dennismama.blogspot.com/2011/05/tavling-1-juni.html



Jag vill bjuda min älskade sambo på nybakade muffins för han är världens bästa pappa:)



//Hanna Olsson

#47 - Josefin

Om jag skulle vinna så skulle jag bjuda min pojkvän på muffins som just nu ligger och har feber stackaren, jag tycker så synd om honom!

Jag har skrivit om tävlingen här: http://folkee.blogg.se/2011/may/tavling-tidstjuven.html#

:)

#48 - Erika-foto-smycken-grafiska tryck

Jag skulle bjuda mina vänner på rabarbermuffins! Det är alltid trevligt med besök och rabarber är supergott!

#49 - Amanda Ahlberg

Om jag vann skulle jag bjuda mina kusiner Erica och Rickard på lite muffins då de förlorade sin mamma (min faster) förra onsdagen.



Jag har länkat tävlingen på min blogg: http://amandamariaahlberg.blogg.se/tavlingar/2011/may/ursnygga-muffinsformar.html#comment

#50 - Lovisa

Nu var det ett tag sedan, ett ganska så bra med, vi hördes av. Det får vi ändra på! ;)



Jag är hemskt gärna med och tävlar. Men om man nu hade turen att vinna de fina hundra, skulle jag nog inte bjuda på muffins till någon. Jag skulle bjuda på alla de hundra formarna till min baktokiga lillasyster, som på något vis alltid lyckas få slut på de vi har hemma (och de som jag gömt i min garderob ifall det någon dag skulle falla mig in att baka, vilket skulle vara vääldigt ovanligt.). Så, ja till henne skulle jag då ge dem!



Kramar Lovisa

#51 - Jasmine

Jag skulle bjuda släktingar på cupcakeparty i min trädgård :)

kramar

#52 - Marica

Jag vill oxå vara med, och sen när jag slavat fram några cupcakes i köket skulle jag ordna en Vörå med omnejds bloggträff på min terass i sommar med vin och muffins och du skulle vara med och smaka! (kanske skulle jag bjuda även nån typ jag ogillar. Detta mest eftersom jag inte är en van bakare så måste man ha en testkanin som ovetande tar första tuggan medan resten tittar nervöst på huruvida denna ska börja krampa och få andnöd)

#53 - Linnea Sjöström Foto & Vardag

Fina muffinsformar, jag är jättegärna med! :)

Om jag vann dom skulle jag baka muffins och bjuda på till min underbara mamma, det är hon värd :)



För dubbel chans länkar jag också: http://linneatavlar.blogg.se/2011/may/tavling-hos-tidstjuven-1.html#comment

#54 - Sara

Jag är självklart! Detta får mig verkligen att bli peppad att baka! Jag älskar att baka men har börjat tappa hoppet på mig själv eftersom jag oftast misslyckas, men nu ska jag börja igen för jag älskar att baka!

Skulle bjuda släkten såklart!

Länkade i min blogg

http://saraannaalexandra.blogg.se/2011/may/muffinsformar.html#comment

#55 - Emeli

Jag är med. Jag skulle bjuda min vän Josse för att hon är den bästa vän man kan ha, ställer alltid upp och finns där för en. Hon förtjänar att få lite gott fika.

#56 - Jenny

jag skulle bjuda min pojkvän :)

#57 - favolosa

♥ Jag skulle bjuda min och mannens familj på muffins i de färgglada formarna på dotterns dopdag om jag vann! :)



♥ Har länkat i min blogg för en extra lott: http://favolosa.blogg.se/2011/may/fargglada-muffinsformar.html

#58 - Lovisa

Jag skulle baka goda choklad muffins till alla mina syskon för att fira skolavslutningen och sommarens början.

#59 - Anders,Pappa till Lukas

:-) Jag skulle baka smarties muffins tillsammans med min son. Han får bjuda sina polare ifall vi vinner.

Ha De!

#60 - linnea [FOTOBLOGG]

Skulle inte tävlingen avslutas i förrgår ? :)