Blogglunch/Rockträff


Idag mötte jag upp med Andréa, Malin, Anna och Pia i Vasa. Vi lunchade på Fondis och planerade helgen. På fredag och lördag går nämligen Vaasa Rockfestival av stapeln i Vasklot! Vi är ett gäng bloggare som på uppdrag av Papper.fi kommer att liveblogga från festivalen, intervjua och fotografera artisterna, mingla med festivalbesökarna och fota vimmelbilder på efterfesten. Om ni mot förmodan inte kan ta er till Vasa i helgen vet ni vilken hemsida och vilka bloggar ni ska hålla stenhård koll på. ;)

På Vaasa Rockfestival kommer bland andra The Ark, Salem Al Fakir, Bo Kaspers Orkester, Mustasch, Adam Tensta, Lauri Ylönen, Petri Nygård och Jenni Vartiainen att uppträda. Det kommer att bli en galet kul helg, det är ett som är säkert. :) Vi syns väl i festivalvimlet?
#1 - AnnaWK

Kul med bloggträff, det vill jag också vara med om någon gång :)

#2 - Viktoria

Om du gillar scrapbooking så rekommenderar jag att du skaffar dig en Paloroidkamera :D

#3 - Pia

Oj vad roligt det låter att få intervjua och vimla med festivalbesökarna!

#4 - Ellen

Vad roligt! ^^

De ska bli roligt och se sen! :)

papper.fi?

#5 - Anonym

Vad skoj :) Hoppas ni får så roligt. Rocka lite åt mig med ;)

#6 - Marica

oj, att jag ska hålla utkik minsann!

#7 - A N N N A I Z (Annis)

SV; Tusen tack! :) Ja , hon är riktigt duktig! :)

#8 - TIDSTJUVEN

Viktoria: Jag har dessvärre inte råd med någon sådan, så jag får fixa fejkade polaroidbilder som i det här inlägget istället. ;)

#9 - Malin Sundin - hobbyfotograf

RE: hehe javisst, kommer fler imorrn skulle jag tro :) hoppas allt är fint med dig?

#10 - annis♥

Ska hålla koll så mycket det går.. ;)



sv; Tack för slaget, hoppas det hjälper! :D

Tack, :')

#11 - maria

sv: är väl medveten om bloggträffen men kan tyvärr inte gå på den, har just då varit på kryssning sponsrad av jobbet o sitter i bussen på väg upp när ni brunchar. annars hade jag nog kommit. men det var inte egentligen blogg-lunchen jag syftade på, utan själva festival-jobbet. jag sökte nämligen jobbet som fotograf... och har det lite knapert med pengarna så vill inte betala för att gå på festivalen, så får se hur det blir.