Lucka 15: Ansiktskräm

Varje dag fram till julafton kommer det upp en ny tävling här i min blogg. Det gäller att vara snabb att delta, för varje lucka är bara öppen i 24 timmar.



LUCKA 15:
Den populära ansiktskrämen Oxygen Face Cream från Karin Herzog. Krämen både återfuktar huden och motverkar finnar och acne.

REGLER: Lämna en kommentar där du svarar på frågan Vad kostar en hudanalys hos Karin Herzog? Svaret hittar du på KarinHerzog-Oxygen.com. Kom ihåg att ange din mailadress!
#1 - Felicia Persson

En hudanalys är helt gratis! :D

#2 - Johanna

Hudanalysen är helt gratis :-)

#3 - Anonym

Den e gratis. Freeeee

#4 - Ida-Maria

En hudanalys är gratis!

#5 - Moa

Hudanalysen är helt gratis! :D

#6 - Lina Johansson

Den är gratis !



Jag är meeeed :)

#7 - Annika

Den är gratis :)

#8 - Anna b

Den är helt gratis

#9 - Mattias

Det är helt gratis :)

#10 - Solbritt

Den är helt gratis!

#11 - Pia

En hudanalys är helt gratis!

#12 - Erika

Gratis! Rätt lyxigt ändå! ;)

Har verkligen nytta av denna produkt! Vore perfekt för min risiga hy.. Den blir sämre nu när vintern kommer faktiskt, och jag vill göra något åt det innan jag ser ut som "hej-kom-och-hjälp-mig" ;)

Håller tummar och tår!!

#13 - Emma - ung mamma

Jag är med!



Svar: det är gratis!



Länkat: http://lifeofhjorth.blogg.se/2011/december/lucka-15-1.html#comment



Håller nu tummarna på vintern behöver man smörja in ansiktet ganska ofta

#14 - Ninoz

Den är helt gratis. Vad underbart det skulle vara att få prova denna!

#15 - Anette

Analysen är gratis!

Skulle denna funka bra mot oren hy vill jag verkligen ha den!

#16 - qat

Gratis! Helt underbart och definitivt något jag ska göra! :D



Och självklart vill jag vinna den här uuuunderbart härliga vinsten. Super för en vintertrött hud ju.

#17 - TinaZ

Det är gratis:)

#18 - Lili

svar:det är gratis.

#19 - Sara

Det är gratis!

#20 - Elin

En hudanalys är gratis :)

#21 - Emilia

Hudanalysen är gratis

#22 - Johanna

Det här skulle vara något för min stresshy, som dessutom har börjat reagera ganska kraftigt på kylan och den torra luften (ett ålderstecken??).



Hudanalysen är helt gratis :)

#23 - Amanda

GRATIS! :)

#24 - Matildaz

analysen är gratis!

#25 - josefine

Den är gratis! :)



josefine.loflund@live.se

#26 - maja

Den är otroligt nog gratis :D

#27 - Mona

Den är gratis!

#28 - Elin

HUdanalysen är gratis!



håller tummara att jag vinner!

#29 - Ann-Sofie

en hudanalys är helt gratis :)

#30 - Tina

Hudanalysen är gratis!

#31 - Anonym

Jag är med :)

En hudanalys är gratis!

#32 - Nathalie Eriksson

Jag är med :) 0kr .

#33 - Carro L

Den är gratis:)

#34 - Linn holmström

jag är med! :)

Svar: Den är gratis! :D

Mejl: 96linn@live.se

#35 - Linda

Den kostar ingenting, dvs gratis!

#36 - evamar

Kostar ingenting alls!

#37 - Emelie Glad

Det är gratis!

#38 - Bitte Kråkbo

Hudanalysen är gratis. Hört massa av detta märke och är jättenyfiken på hur min kännsliga hud skulle reagera på detta märke.

#39 - Malin

En hudanalys är gratis! :D

#40 - Sara

Den är gratis :)

#41 - Tesso

Gratis! ;)

#42 - Heidi

Den är Helt Gratis :) skickade själv en hudanalys Gratis till henne :)

#43 - Sandra

gratis!

#44 - Victoria Svensson

Det är gratis.

#45 - Eleonor

En hudanalys är helt gratis!

#46 - Micke

En hudanalys är helt gratis.

#47 - liselotte

Den är gratis!

#48 - Mats

Det är gratis :)

#49 - Birgit Mattsson

En hudanalys är helt gratis

#50 - Katarina

Hudanalysen kostar ingenting, den är gratis

#51 - Anette Eriksson

Den är helt gratis!

#52 - Ida

Gratis!!

#53 - Zandra S

Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla!<3

Då min hud verkligen mår jättedåligt just nu pga billigt smink (för fet foundation) och sedan en kropps-bodylotion som får återfukta, då pengarna tyvär inte räcker till. Så nu håller jag alla tummar & tår jag har!<3



Svar på frågan: Det kostar ingenting, utan är helt gratis!:)

#54 - Emma

En hudanalys är gratis!

#55 - Jeanette

Jag är gärna med och tävlar!



Svar: Den är gratis



Jag önskar dig en god fortsättning.

#56 - Marie Lyander-Magnusson

Jag är med och tävlar!



Svar 1: Den är faktiskt gratis, ovanligt nog!

Jag tror denna kräm passar min dotters känsliga hy,

så hoppas hon kan få testa en ny!

#57 - Elin P

Inte en enda krona!

#58 - iics

jaha. nå jag gissar på att he e gratis ;)

#59 - Anneli

Hudanalysen kostar inget, den är gratis :)



Sov gott och ha en skön helg!

#60 - Annika - drömmen om 11 barn

Den personliga hudanalysen är gratis :)



Kram Annika

familjenpettersson@hotmail.se