Helt normal Olliskväll



I måndags hamnade jag på Oliver's Inn efter Bloggprisgalan. Där tappade jag bort Daniela, Nina och Sabrina och fann mina kära klasskompisar och vänner. Jag hade för en gångs skull med mig systemkameran och det hela resulterade i cirka femtiomiljarder partybilder (varav 98% är för pinsamma för bloggen och Facebook). I säng kom jag först någon gång efter klockan sju på morgonen. :P Åh vad jag kommer att sakna det här gänget under jullovet! En hel månad utan dem...
#1 - maria

ååh vad jag är besviken på att jag hade dunderhuvudvärk just den kvällen! hade gärna kommit och släppt loss på ollis dansgolv med er! fast jag hade visserligen känt mig väldans gammal där, om man ser på bilderna :D

#2 - Serpensalbus

Sedan när ha de lagt opp ett hönsnät runt dj:n?

#3 - Maria

Maria: Ja, det var verkligen trist att du var tvungen att fara hem! :/ Och du hade inte alls behövt känna dig gammal på Ollis ju. Nästa gång slår vi klackarna i taket! :)



Serpensalbus: Fniss… det kan man fråga sig. :) Men hönsnätet är bakom DJ:n, inte framför. Det skall väl förmodligen fylla någon sorts funktion att förhindra skivorna från att falla ner. Kan jag tänka mig i alla fall.