Glad Påsk!

Minns ni att jag skrev att Dipsy fick agera påskmodell för ett par veckor sedan? Nu tyckte jag att det passade bra att publicera ett par av bilderna. Kaninmössan som Dipsy har på sig är egen design.

Glad Påsk! :)
Hoppas att ni får en riktigt bra påskhelg.

#1 - AliciaWilking

Ja ahah:D

#2 - FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Glad påsk alla glada små kycklingar (:

#3 - anna

Vilken sötnos :} glas påsk på er!

#4 - Sara

Vad söta bilder :) Glad påsk! :)

#5 - sofie

Nej vilka söta bilder! :)



Sv: Tack detsamma :D

Vad kul :)

#6 - elin

sv: tack! grymt fin blogg du har!

#7 - Tove ♥

sv - varsågod ! tack för ditt svar :D



anmäl dig gärna till dagens blogg hos mig om du inte redan har gjort det! :)

#8 - M E L L I I E E

åh, gud vad söt!

#9 - maria

men gud så söt! borde jag också testa nångång med jewel. jul-foton har jag, men inte påsk...

#10 - Malin

Åh, vilka söta bilder ;) Glad påsk!

#11 - Pia

Glad påsk!



Aaaw Dipsy är ju bara för söt!

#12 - JULIA

O herregud vilka söta bilder! :)



SV: GLAD PÅSK! :D

#13 - Christine

Gud va söta bilder! :)

#14 - JENNIFERFOTON

SVAR: Japp! Det var jättte jobbigt :)

#15 - Olivia

Neeej va sööt, otrolig ju!



SV: Ja kan verkligen rekommendera den :) Tack så mycket

#16 - Fröken Ankarstav

åh så söt!



sv: ja det har jag, till Veronica Maggios releasefest :) tack så mycket! Ha en bra påsk :)

#17 - . Pjumas . ♥

Nej va söööt :))

#18 - Viktoria

Nej, gud vad gullig :3



Glad påsk, på dig också!

#19 - Matilda

omg, nej vad söt!

sv: eller hur! han är bara för bra :<

#20 - sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Har ni också över 20 grader idag? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

#21 - AnnaWK

Så himla söt!

#22 - Annika

Hahaha! Nej, vad söt :D

#23 - Isabell

Åh så söt! Ser ut att trivas lite bättre i den än vad din katt gjorde ;)



Sedan måste jag ju bara fråga om "påskbrasan"? Återigen en sådan häftig kulturskillnad mellan Sverige och Finland! Eldar ni på sista april med?



Svar: Haha ja det gjorde jag med, och då är det ändå jag som lagt bilden på popuprutan där - knasigt ;D

#24 - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha men gud vilka underbara bilder!

love it!

#25 - Tant Marit

NAAAAAAAW, vilken sötnos, och vilket tålamod, hehe :-)

Du är INTE klok, hihi. Helt klart det roligaste påskkortet ALLA tider!!! Fan att inte JAG kom på det bara, en svart påskharekatt... Hmmm.

Glad påsk.

#26 - Fotograf Laila Villebeck

Hahaha! Vad söt!

Glad påsk!

#27 - Fröken Räv

Hahahaha, helt underbart! :D Jag är kattvakt åt min svärmors katter just nu, sjukt sugen på att fixa kaninmössor åt dem att sätta på precis innan hon kommer hem...

#28 - Elin

Glad påsk själv!! =)

Har du fått nåt trevligt påskägg? =)

#29 - Sofia Camming - RACEHORSES

så gulligt :)

#30 - ellinor sjöberg [mitt liv / fotoblogg ]

sv; tack :) Ja det är så man brukar säga va :)



Åh, tjena vilka söta bilder på katten :D!

#31 - ellinor sjöberg [mitt liv / fotoblogg ]

sv; Just ja, glömde. Ajjamen, den är illustrerad i Illustrator :)

#32 - ellinor sjöberg [mitt liv / fotoblogg ]

sv; Just ja, glömde. Ajjamen, den är illustrerad i Illustrator :)

#33 - Carro

Åh va söt! :D

#34 - krillelille

Hur fasen får man katten att gå med på att agera modell? Min kisse vägrar posera för kort vad jag än mutar med.

#35 - Sofie

Hahaha, vilka underbara bilder :D

#36 - alexandra | fotoblogg

så söta bilder!

#37 - Johanna

Haha men ÅH så söt!!

#38 - maria

hahahah fyfan va gulligt!

#39 - Anonym

Nåmen han va ju söt. ;) Och super fin bilder, gillar kinderäggen där bredvid. :DD

#40 - Ellen

Ps. Det är min kommentar som inte har något namn. ;)

#41 - Jasmine

Vilka otroligt gulliga bilder! Dipsy är en fin katt. :)



Svar: 'Red Riding Hood' är bra. Av min recension att döma hoppas jag att du förstod att jag rekommenderar den starkt! :)



Visst kan man sitta uppe hela nätterna. Men det är ju det jag gör - och är uppe tidigt dagen efter. ^^



Kram

#42 - Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

NAAWW!!! Jag dööööör!! Gud vad söt!!! :D

#43 - Ann-Sofie

Aww vad sött :D

Fin blogg förästen! :)

#44 - Karin

Åh, gud vad söt! Tror att jag dör!

#45 - mikaela

alltså shit så fina bilder!

#46 - Ida

Men guuuud vilken söt påskhare ;)

#47 - Tsukii



haha såååå söta bilder! :D

#48 - Linn [Lajn]

Haha, gud så söt! På andra bilden ser Dipsy lite förvirrad ut, som att han undrar hur detta gick till.



svar: Ja, det har du rätt i. Jag brukar få fräknar på sommaren. Men det är oftast så, de som har fräknar gillar det inte och tvärtom ;P

#49 - danni

vad söt!

#50 - Tess

Hihihi, så söt! :)

#51 - Julia Swalander - Fotograf

Vilka söta bilder! :)

#52 - CJ

SVAR: Kul att du är med! Och vilka himla söta bilder! :)

#53 - Matilda Mattsson

Detta ser precis ut som min katt!!!!!

Ända skillnaden är att min har ett blått öga och ett vanligt.