Bildbomb från bloggträffen


När vanliga människor får maten serverad börjar de äta.
Men vad gör bloggare? Jo, de bloggar om maten förstås.
Från vänster ser ni Nina, Alexandra, Marica, Anka och Harald.


vänster: Christina skippade förrätten och högg in direkt på efterrätten. Rätta takter! ;)
höger: Mikaela är en trevlig prick som trotsade sin feber och kom på bloggträff. Tufft!


Min mat. Pollo al pepe hette detta och var jättegott. :)


vänster: För en gångs skull var jag inte den enda som drog fram kameran
och fotograferade maten. Tänk så likasinnade vi bloggare är!
höger: Papper-bloggarna Joanna och Johanna.


Bloggträffen blev verkligen riktigt lyckad och många nya kontakter knöts.


vänster: Annika och Alexandra (Alexandra var en av arrangörerna)
höger: Anna, Andréa och Pia (Andréa var den andra arrangören)


Fina Hanna, närmast kameran på den högra bilden, hade jättesöta påskfjädrar i håret! ^^


Evelina är precis lika trevlig i verkligheten som hon är i sin blogg.


Vi ockuperade ett bord på Ollis och avrundade bloggträffen där.

Tack än en gång för en trevlig kväll! :) Det här gör vi om, eller hur?
Nu tycker jag att alla ni andra ska kika in på deras bloggar och säga hej.
#1 - Olivia

Ser ju jättetrevligt ut!



SV: Ja ååh va bra den va :)

#2 - EVELINA

Vi gör absolut om det! =) Jättekul att träffa dig också, toppenlyckad kväll! Och som du skriver så är det kul när man kan umgås med andra som också fotar maten och inte kollar konstigt på en =P

#3 - moa

Åh, vad trevligt det såg ut att vara! :)

#4 - Isabell

Ser jättekul ut, vilken rolig idé! :D

#5 - LIENE

Älskar när bloggare bloggar om mat:D hahaha



Mysiga bilder:)

#6 - KAN DEE DRAWiNGS

Haha jag vet, det verkar ju helt tragiskt! Och deprimerande. Men jag vet inte.. Det känns skönt att få ut de mörka sidorna med hjälp av pennan. Jag försöker samla ihop en kollektion med dessa skisser, jag har drömmar om en utställning med dem :) Måste bara komma på ett bra namn som representerar alla skisser i kolletionen..

#7 - AnnaWK

Åh vad mysigt och roligt med bloggträff. Har faktiskt aldrig varit på det men det kan ju bero på att jag inte är speciellt känd i bloggvärlden...

#8 - Annika

SV: tack :D

#9 - Daniella & Mikaela - Vardag&resor

Hej hej!



Allt bra med dig? Glad påsk förresten! =)

#10 - sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, joorå :) Vad gör du nu under påsken då? :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se

#11 - ronja

Frågestund på bloggen.

kika in och lämna en fråga till mig :)

#12 - Annika

Detta måste absolut göras om nångång, snart :) Roligare att följa allas bloggar nu när man har träffat personen bakom bloggen :)

#13 - Pia

Verkar som om ni hade en riktigt trevlig kväll! Skulle garanterat varit roligt att vara med.



Sv: Jo, det är nog roligt med variation och då man inte har något annat måste man ju variera till det gamla.



Eeeh, faktiskt när jag tänker efter har vi inget påskris heller, och inget påskpynt har kommit fram, MEN jag skall nog plocka fram kycklingarna jag gjorde i skolan tidigare i vår. Enda "påskigt" vi har är gula tulpaner.

#14 - linnea [FOTOBLOGG]

okej :)

#15 - Harriet

SVAR: haha taack ;D

#16 - krillelille

haha, tragikomiskt med alla som istället för att hugga in på maten drar fram mobilerna för att fotoblogga :D I like it!



p.s. hur söt är inte du då?! :D

#17 - Tilda > Fotobloggare

sv: Tack! :) När idag kommer vinnaren av close-up filtret? :)<33

#18 - Alice

Mysigt:) allt bra med dig? (: kram & glad påsk!

#19 - Gilraen

SVAR: Tack! :) Nej, de är nog inte bara du. jag har bara glömt att fixa de på kommentarssidan. tack för att du sa till. ska fixa det nästa gång jag sitter vid rätt dator som har FF. :)

#20 - Phelicia

Det ser ut som att ni haft det väldigt trevligt på bloggträffen :D



sv: Tack så mycket! :D

#21 - MICHAELA D

Svar: Japp, det har jag! Vi tvingades att läsa den i högstadiet ;)

#22 - Julia :)

Skulle du vela ha bloggsvar? För jag har en tävling nu och där är de tre stycken som vinner det! :)

#23 - Pia

Lånar bilden på mig, Andréa och Anna om det går bra? ;)

#24 - Pia

Ja jätte gärna! Tack! Om du har några andra bilder där jag är med så bifoga gärna dem också :D piatunturi@hotmail.com

#25 - Daniella&Mikaela - VARDAG&RESOR

Umm okej?!

Visste inte att du inte gillade såna men om du inte göre så är det bara att skita i våran kommentar och inte ens svara. Ha en fortsatt trevlig kväll!!!

#26 - Tant Marit

FNISS

Vad skönt det vore att få gå ut och käka med ANDRA bloggare, så slapp man känna sig så himla knäpp när man drar fram kameran... :-|

EGENTLIGEN är det ett konstigt fenomen, VARFÖR gör vi så? Bryr sig någon om vad vi käkar till frukost, lunch eller middag liksom? Jag vet inte, jag vet bara att jag har MYCKET svårt att låta bli att fotografera, höhö...

#27 - Alexandra

Vilka lyckade och härliga bilder!



Vi borde verkligen ha en grillfest eller nåt i sommar :) det var kul att träffas!

#28 - Ellen

Ni verkar ha haft jättekul. ;))

Jätte fina bilder.